Homeparty-forhandlere

caracara

Forumet er livet
Fortell om salgsteknikker :D ser at feks forever living selger veeldig på personlige, utbroderende erfaringer om for eksempel sjampo ;) ja, mange av produktene er bra, men hold an litt :D det har sin pris og :)

Bruk produktene selv. Det er lettere å selge et produkt man tror på/bruker selv ;)

Bruk produktene selv. Det er lettere å selge et produkt man tror på/bruker selv ;)
Enig her! Og så er det jo det klassiske "vit hva du selger".
Synes ikke det passer seg å stå og lese bakpå produktet/en katalog osv. :p

Enig her! Og så er det jo det klassiske "vit hva du selger".
Synes ikke det passer seg å stå og lese bakpå produktet/en katalog osv. :p

Nei det syns ikke jeg heller passer seg :o
Får ikke meg til å kjøpe noe, dersom de står å leser bakpå produktet eller fra en katalog -det klarer jeg selv også :p

Var på et klesparty der selger prøvde alle klær selv for å vise hvordan dem så ut og vis dem hadde flere bruksområder :P ganske intressant der hun glei ut av det ene plagget og hoppa over i det andre. Tupperwear har jeg solgt selv, å klarte så klart å selge mest av det jeg selv hadde prøvd :) men føler mye er litt sånn for godt til å være sant og med stor tro å goe sko så kan du gå på vann holdning.

Jeg selger ikke på salgsteknikker, jeg selger på egne erfaringer. Jeg anbefaler ingenting jeg ikke er fornøyd med og bruker selv.

Jeg selger de produktene jeg bruker selv og har god kunnskap om. Kunnskap gir trygghet :) Så å delta på kurs, opplæringsprogrammer og lese seg flittig opp om produktene - i tillegg til å merke effekten av dem selv - gjør at jeg føler meg veldig trygg når jeg skal anbefale produktene videre, og det selger :) Det er også viktig å lytte til kundens behov. Er kunden interessert i noe mot magen, så er ikke løsningen shampo :P En god selger bør med andre ord lytte mer enn hun/han prater, for å virkelig kunne tilfredstille kundens behov :) Nå har jo også Forever Living 90 dagers fornøydhetsgaranti, så kunden står igjen som en vinner uansett. Det føler jeg sier mye om produktene og selskapet. Ikke fornøyd = pengene tilbake. Det er derfor ingen vits å love gull og grønne skoger :)

Hilsen en av topplederne i Forever Living Skandinavia :P

Har ei veldig innpå sliten salgdame i nærområdet. Ho snakker med ein og ein for å ta bestillinger etter demo. Da blir det kjøpe press. Og lurer og da gjestene til og holde flere party. Lett og sei nei foran alle. Men når du sitter alene med ho blir du lett overtalt :/

Har ei veldig innpå sliten salgdame i nærområdet. Ho snakker med ein og ein for å ta bestillinger etter demo. Da blir det kjøpe press. Og lurer og da gjestene til og holde flere party. Lett og sei nei foran alle. Men når du sitter alene med ho blir du lett overtalt :/

Ja, uff. Har vært på et slikt party ting der sakgsdama skulle ha oss 1 og 1 etterpå. Sleit så med å ikke kjøpe da. Tror det var Mary Kay eller hva det heter. Hu mente det var for å være diskré. Men jeg tror heller det var for å få solgt mest mulig.

Ja, uff. Har vært på et slikt party ting der sakgsdama skulle ha oss 1 og 1 etterpå. Sleit så med å ikke kjøpe da. Tror det var Mary Kay eller hva det heter. Hu mente det var for å være diskré. Men jeg tror heller det var for å få solgt mest mulig.
Var mary kay dette og :p men er heilt klart ett salgs triks :p

Back
Topp