Vippestol og bæresele.

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Hahaha!
Jeg er iallfall evig takknemlig for den som oppfant babybjørn balance jeg iallfall, for den er så lett at når babyen gråter og beveger seg, så gynger den såpass at h*n blir rolig uten at jeg må bysse meg gal! Et produkt som skulle ha vært listet opp i en sånn "hvordan overleve kolikkunge-guide"

:D

Jeg er så sær at jeg valgte ut fra best-i-test og vekt :P
Og at vi i vennegjengen har en sånn stol som har gått på rundgang mellom så mange (7) unger, at vi vet at den funker på ulike personligheter ;) Nå er dessverre den stolen i eie hos en baby som er 3 uker gammel, så de blir nok ikke ferdig med den før vår termin, så da får vi heller ha to stoler som kan deles :)

Bæresele fikk jeg aldri dreisen på med førstemann, men har to stk liggende så vi prøver igjen såklart :) Ny baby nye muligheter, hehe. Vippestol tenker jeg fra 10-12 ukers alder. Ikke før.

Hadde en sånn billigsak fra jysk hos besteforeldrene sist, frøkna nekta å sitte i den :p så de er nok ikke verdt mer enn de koster desverre. Hørt mye bra om babybjørn, vi har denne:

Vis vedlegget 148210

Hadde lik sist, bare i jungel tema, kjempe fornøyd med den :) nesten full liggestilling, lys, lyd, vugging i forskjellige hastigheter og vibrasjon.
Hva koster denne? ☺ Ser veldig fin ut og med vibrering og musikk blir den jo ekstra fin ☺

Jeg har anskaffet meg bæresjal denne gangen, i sånn "tubetoppprinsipp". Forrige gang hadde jeg sånn som man surra rundt, men det fikk jeg aldri til... Så kjøpte jeg Ergobaby med nyfødt-innlegg. Det fikk jeg aldri til, så venta til hun ikke trengte innlegget. Funka gull uten innlegget :)

Vippestol, da har jeg min babybjørn fra 1987 :P

Jeg har anskaffet meg bæresjal denne gangen, i sånn "tubetoppprinsipp". Forrige gang hadde jeg sånn som man surra rundt, men det fikk jeg aldri til... Så kjøpte jeg Ergobaby med nyfødt-innlegg. Det fikk jeg aldri til, så venta til hun ikke trengte innlegget. Funka gull uten innlegget :)

Vippestol, da har jeg min babybjørn fra 1987 :P

Kult... Bilde av vippestolen?? :p

Herregud... Synes ikke det er hårreisende i det hele tatt, basic utstyr vil jeg kalle det :) brukte begge deler med storesøster, nå har vi kjøpt Ergobaby 360 og Stokke steps vippestol

Jeg har bestilt noe småstæsj til barnerommet :) også tenkte jeg å bestille flasker og brystpumpe der snart :) mulig også teppe til lekegrind ;)
Barnerommet har ikke vi begynt på enda.. ;) De har jo en god del tilbud stadig vekk også har jeg sett! ☺ Mye jeg kunne tenkt meg derfra etterhvert..hehe..

Back
Topp