Da rekker du kanskje ikke så mye likevelMen da har jeg tre små som skal i barnehage og på skole![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da rekker du kanskje ikke så mye likevelMen da har jeg tre små som skal i barnehage og på skole![]()
Vi får bare vente og seDet forstår jeg godt. Håper det ordner seg slik da![]()
Det høres og ser utrolig godt utVis vedlegget 148673
Fyll i den kan vara antigen med kjöttdeig, fetaost. Purrelök. Spinat. Potet .
Me spiser den den sallat og kulturmelk veldigt gott. Typisk turkia og balkan matrett![]()
Blir spennende å følge medVi får bare vente og se![]()
Det blir det helt klartBlir spennende å følge med![]()
Spent på hvordan det ligger anSnart oppdatering av topp 100 listen nå![]()
Nei, er jo ikke det.. Men så er jo vimseguri mellomnavnet mitt og daHehe, ikke lett å holde styr på alt![]()
Har bare rundt 90 jegSpent på hvordan det ligger an
Tror kanskje jeg er over 150 nå..
Hva var den siste julegaven?Var det også, måtte benytte fridagen til å gjøre koselige ting.
Uff da, kjipt med sykt ban
Ikke dårlig det daHar bare rundt 90 jeg![]()
Ja mamman ja. Mannen leverade sönen på 3 år i Bhg og sönen grät så fort han fick så snydde han seg tillbaka å gick till sönnen. Reagerade på varför han tog så Lang tid till han kom tillbaks. Så skulle eg hämta . Stog 2 fröknarna till sönnen å sa ja pappan hade de litt vanskligt å se å gå ifra E när han grät så Mye. Ja pappor kan vara värre än oss mammor![]()
Flink du erHolder plassen og nærmer meg 200 i dag![]()
Er ikke så sikker på detIkke dårlig det da
Du rekker nok litt mer i kveld også![]()
Det gikk unna i dag jaFlink du er
Haha, ja ble litt forfjamset... bare lo jeg og sa "jaja, da snakkes vi i morgen da.. Men er det satt opp time til meg? " Og det var det ikke..Jøss merkelige greier
Flott med en selvstendig og trygg gutt![]()
Får ta det igjen i morgen daEr ikke så sikker på det
Ohh ja de e det verkligenDet høres og ser utrolig godt ut