Skravletråd desember

Ja, greit å ha :)
Ifjor var jeg gravid på denne tia og hadde lyst på alt! Bakte så mye..åsså hadde jeg ikke lyst på det når det var ferdig :p
I år derimot.. Nå skal det etast :p
Hihi, skjønner den :p
Jeg har satt det jeg har bakt så langt i bua. Farlig om det står fremme på kjøkkenet :eek:

Ja, ikke sant.. jula pleier jo å være høvelig rolig. Men tida fram mot jul kan jo brått være litt.. smstressende. Pynting, baking, vasking, avslutninger og diverse som skjer på skolen osv. I tillegg til at det blir litt ekstra for oss denne adventstida da:) Men skal prøve å roe mest mulig ned i år egentlig.. :)
ikke sant. Blir fort stress. Er ferdig med julegaver så det er i boks. Håper på å ha mest mulig stressfritt mot jul

Takk, det samme:) kanskje det var flere som handlet ferdig gaver i november...
Ja, tror det :)
Var usedvanlig stille her inne. Kan ikke skravle med seg selv heller :p

Ja, greit å ha :)
Ifjor var jeg gravid på denne tia og hadde lyst på alt! Bakte så mye..åsså hadde jeg ikke lyst på det når det var ferdig :p
I år derimot.. Nå skal det etast :p
Hehe! Hadde nok blitt noen ekstra kilo om jeg skulle fortsatt å gått gravid nå gjennom adventstida. Har ikke la veldig store planer ift bakst i år, men tar det litt som det kommer. Pleier å lage spekulasi, serinakaker, pepperkaker og et par småting til. I år hadde jeg tenkt å lage marispankonfekt :) det er jo kjapt og enkelt og moro for 6åringen å bli med på:)

Det skjønner jeg godt. Greit å hvile og ha litt krefter til fødsel også :)
Starter i så fall veldig tidlig da:eek: :p
Ja, hver kalori spart kommer nok godt med. Men kan ikke bare late meg heller kjenner jeg. Trenger jo å bevege kroppen og! I tillegg til at man blir litt gal av å ikke gjøre no. Men enkelte ganger er formen såpass laber at jeg ikke har no valg heller. Det er litt kjedelig.
Hehe, ja sant :D:O Neida, er nok bare det at hun er like bedagelig som sin mor; ) tar det med ro liksom :)

Back
Topp