Da var vi hjemme og snuppa laget 3 kort
koselig å ha med oldefar
nå skal vi bare slappe av 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh woow!Hadde termin på torsdag. Så er 5 dager over nå.. Ja, ikke sant! Det jeg og mener. Etter forrige fødsel slet jeg i flere uker med å få kroppen opp og gå igjen og, så ville ikke risikere at det ble sånn denne gangen og, og så måtte hastekjøpe alt rett før jul.
Min pakke står på nattbordetFikk lyst på ritz kjeks... tror jeg må sende gubben i butikken![]()
Jeg må sjekke og se hvordan jeg ligger an nåSyns det er helt supertjeg dabbet av litt på tampen her nå, men er innom i ny og ne. Må sikre meg noen innlegg til før neste oppdatering
![]()
Nei, er på www.babyverden.noSå bare på facebook at bv har julekalendermen fatta ikke helt hvordan den fungerer..
Satser på at det snart starter av seg selv nå jaTakk for detEr vel i hvert fall en uke til før de setter i gang, tenker jeg.. håper hun kommer av seg selv da
Skal bake litt mer julekaker, møte ei venninne på kafe og bake pepperkaker/hus i helgaDet er det
Ja, imorgen skal vi på helsestasjonen og på torsdag skal vi besøke min bror.. Ellers er det ikke noe spesieltdu da?
Deilig å være tidlig ferdigFerdig kl 1530bare minutter igjen
![]()
Skal sjekke lista nådet tror ikke jeg heller![]()
Så bra hur gammal?? 3 åringen min starta nu i August de gick kjempe fint men han e ju större da.det gikk over all forventingså får vi se om det går like greit i morgen
![]()
Jeg skravla 95 innlegg mellom oppdateringeneJeg må sjekke og se hvordan jeg ligger an nå![]()
noe så enkelt som karbonaderDet er brahva serverer du?
![]()
Litt mer sørgeligere en det, hun sovnet inn for 5 mnd siden, men pga de tre arvingene hennes, så har ingen ting blitt gjort med leiligheten, eller noe i det hele tatt! så advokaten som fikk ansvaret siden de ikke kunne bli enig, spurte om jeg ville ta meg av det ellers ville alt bli kasta;/Skal hun flytte?![]()
ligner hun på deg og?Neihun er like lita spm meg også
![]()
du må skaffe deg samsungs nye modell da går det kjempefort å lade opp igjen!Nå har jeg skravla bort nesten alt batteriet mitt, så da får jeg nok lade litt. Kanskje jeg skal prøve å lade mine egne batteri imens.
måtte og ladeNå har jeg skravla bort nesten alt batteriet mitt, så da får jeg nok lade litt. Kanskje jeg skal prøve å lade mine egne batteri imens.
jepp. Siste ble pakka her forrige uke. Så jeg er helt ferdigJa må jo gjøres så greit å være tidlig ute![]()