Skravletråd desember

Da var vi hjemme og snuppa laget 3 kort :D koselig å ha med oldefar ❤️ nå skal vi bare slappe av :D

Hadde termin på torsdag. Så er 5 dager over nå.. Ja, ikke sant! Det jeg og mener. Etter forrige fødsel slet jeg i flere uker med å få kroppen opp og gå igjen og, så ville ikke risikere at det ble sånn denne gangen og, og så måtte hastekjøpe alt rett før jul.
Ååh woow! :D så den lille i magen kan egentlig komme anytime nå :D ææh så spennende. Jeg gikk 3 dager på overtid. Jeg var så lei :o

Syns det er helt supert :) jeg dabbet av litt på tampen her nå, men er innom i ny og ne. Må sikre meg noen innlegg til før neste oppdatering ;)
Jeg må sjekke og se hvordan jeg ligger an nå:)

Takk for det:) Er vel i hvert fall en uke til før de setter i gang, tenker jeg.. håper hun kommer av seg selv da
Satser på at det snart starter av seg selv nå ja:)

Det er det :D
Ja, imorgen skal vi på helsestasjonen og på torsdag skal vi besøke min bror.. Ellers er det ikke noe spesielt :) du da?
Skal bake litt mer julekaker, møte ei venninne på kafe og bake pepperkaker/hus i helga:)

Da var eg her inne igjen :-) . Mannen kom hjem og me spist middag. Nå sitter han å leker med barnen og eg ligger på sofan :-)

Nå har jeg skravla bort nesten alt batteriet mitt, så da får jeg nok lade litt. Kanskje jeg skal prøve å lade mine egne batteri imens.

Skal hun flytte?:)
Litt mer sørgeligere en det, hun sovnet inn for 5 mnd siden, men pga de tre arvingene hennes, så har ingen ting blitt gjort med leiligheten, eller noe i det hele tatt! så advokaten som fikk ansvaret siden de ikke kunne bli enig, spurte om jeg ville ta meg av det ellers ville alt bli kasta;/

Nå har jeg skravla bort nesten alt batteriet mitt, så da får jeg nok lade litt. Kanskje jeg skal prøve å lade mine egne batteri imens.
måtte og lade ;) skravla for mye :p

Back
Topp