Skravletråd desember

God ettermiddag jenter! Hva er planene for resten av dagen?

Jeg har en selvstendig gutt som ikke trenger mammaen sin når han skal leke. Var nesten litt leit at han ikke søkte meg noenting under barnehage besøket i dag. Men så ble han trøtt å da var det bare mamma som gjaldt ❤️ godt man er god til noe :P

ikke like enkelt :wacky:

hehe ja det kan du si...men jeg prøver..på mange måter syns jeg det er lettere også...slipper jeg ut hver dag på butikken. :) Men blir enklere middager for hver uke nå da:P
Ja, det er jo sant da. Hehe, ja merkes at middagene blir mer og mer "skralt" her. Nå har jeg sykt barn hjemme og, så idag har jeg ikke rukket å begynt på middagen engang .

Ja, har klart mye nå. Går unna så langt i dag :D
Syns det er helt supert :) jeg dabbet av litt på tampen her nå, men er innom i ny og ne. Må sikre meg noen innlegg til før neste oppdatering ;)

Hoho handle julegaver høygravid virker grusomt :P ser for meg at man føler seg veldig i veien med magen :P godt du snart er i mål ;)
Jeg sprang rundt på oslo city i fjor på lille julaften, var i starten av svangerskapet, hormoner og veldig hissig :P
Haha, jaja men å være hissig kan jo komme godt med:D begynte i høst så har gjort unna litt etter litt. Hadde jo tenkt at babyen skulle ha kommet nå da liksom, så planla det sånn at jeg skulle slippe å bruke den første barseltida tidl julegave stress.

Ingen favorittmiddag hos mannen heller:P men O.J. elsker det da så vi har det ofte heldigvis:) men ikke denne uken...men da må det bli neste;)
Uheldigvis er ikke tuppa så glad I det heller... men 15 åringen og jeg er det da :)

Huff da:/
God bedring til guttungen:)
Nå er det vel ikke lenge til du settes i gang om det ikke starter selv da:)
Takk for det:) Er vel i hvert fall en uke til før de setter i gang, tenker jeg.. håper hun kommer av seg selv da

Satser på det. Bekkenet trives godt som sykemeldt, så om ungene bare holder seg friske nå, så bør dette gå fint. Uti neste uke skal vi få igjen den andre bilen også, men ettersom mannen ikke har jobb lenger er ikke den bilen vi har her låst av ham på jobb hele dagen, så da har jeg større handlefrihet, og all den tid han faktisk ikke har jobb kan vi også ta en tur sammen og handle effektivt. Det er planen min med en dag eller to av den typen i nær fremtid.
Syns det høres ut som en fornuftig plan :) det er bra bekkenet trives ned sykmeldingen, håper sinnet også gjør det. Alt henger jo ofte sammen.

Back
Topp