Hva om?

Dette var godt spørsmål faktisk......... spania helt digg, svalbard er jo nydelig plass, men dårlig plass for å drive med hester...så må si nei

Luksus villa i Miami, men måtte donere alt du tjente inn som kom til overs etter å ha betalt regninger til sviger!
Desverre nei :p

Drømmehuset men må bo på finmarksvidda?

Hva om du fikk drømmekroppen men må spise det samme hver dag?
har drømmekroppen allerede;)))

Hva om du fikk gjøre hva du ville når du ville uten at det skulle gå utover andre og økonomien, men du måtte alltid ta med deg svigers

Desverre nei :p

Drømmehuset men må bo på finmarksvidda?
Aldri i livet!

1 måned på en strand i Thailand, men må bo i en bambushytte hvor rotter og slanger kommer inn om natten?

Kommer an på hvor mye jeg vinner :p

Få barn når du ønsker uten å måtte prøve, men du får tvillinger hver gang?

Hva om du kunne shoppe så mye du ville og aldri gå tom for penger, men du kunne aldri kjøpe nye klær for resten av livet ?
JA TAKK! Nye klær er ikke nødvendig masse fint brukt klær, eller kan sy selv;P

Hva om du kunne få alle ønsker oppfylt men ikke dine egne ønsker?

Hva om du alltid kunne dra hvor som helst i verden du ville, når du ville, men alltid dra alene?
helt greit;)

Hva om du kunne få dra på vær eneste konsert rundt om i verden når du ønsket, men sviger mor måtte være med?

konsekvensene av mine valg!

Hva om du fikk tre ønsker, hva ville du ha ønsket deg?

Hvis jeg fikk tre ønsker ville jeg ønsket:

- at jeg fikk muligheten til å se hva fremtiden min ville bringe!

- å vinne i Lotto. Slik at jeg kunne ha reist litt rundt sammen med mannen min og slik at vi kunne ha hjulpet familiemedlemmer som kunne ha godt av litt økonomisk hjelp!

- at jeg fikk møtt bestefar igjen. Savner han veldig mye, spesielt nå i juletidene!

Foretrekker du å ta buss eller tog?

Tog selv om den aldri er i rute

hva om du fikk så mange spa weekner du ønsket å ha resten av livet, men svigerforeldrene dine måtte bli med?
Helt greit

Hva om du våknet fint sminket hver dag, men du måtte nappe øyenbrynene hver dag?

Back
Topp