Kjenner dere like mye spark hver dag?

Emma86

Andre møte med forumet
På meg går det veldig opp og ned, noen dager er det mye og andre dager er det mindre.. Er det normalt?

Samme her, noen dager mye noen dager nesten ingenting,men kjenner jo litt. Er 2 gangs og husker veldig godt det var slik sist også..

Variere her med aktivitet fra dag til dag... Noen dager er d veldig rolig og andre full fres ;)

Her varierer det også.. Også mellom gutta.. Den ene er mer aktiv enn den andre. Men er i utgangspunktet ganske mye aktivitet..

Varierer veldig egentlig. Noen dager er det bevegelse nesten hele dagen, mens andre dager kjenner jeg så og si ingenting før jeg legger meg ned på sofaen og dytter litt på magen. Da får jeg som regel svar ;)

Tusen takk for svar :) da kan jeg slappe litt mer av ;) alltid greit å høre fra andre :)

Det er litt opp og ned her og, spesielt om jeg har mye å gjøre en dag tror jeg at jeg går glipp av endel bevegelser. Hadde en sånn dag hvor jeg lurte på om jeg egentlig hadde kjent noe til lillegutten ved middagstider. Googlet meg frem til tips fra lege/jordmor om å spise litt, drikke søt kald drikke, og så legge seg ned uten forstyrrelser som tv og mobil. Man skulle da klare å telle ti bevegelser innen to timer. Er du bekymret før det, ringer du til lege og får veiledning til hva du skal gjøre evt :)

Varierer veldig! Kjenner som regel en del aktivitet når jeg våkner om morgenen. Noen ganger går jeg nesten hele arbeidsdagen uten å kjenne noe, men er mye aktivitet på kvelden. Jo mer jeg er i ro, dess mer kjenner jeg. Ganske logisk da, hehe :)

Samma som alla andra. Varierar från dag till dag och kanske också vad jag stoppar i mig? Hon är lugn i dag :)

Varierer veldig, men kjenner alltid sparkene nedover/mot blæra. Har kjent i flere uker,men idag er første gang han har sparka oppover i magen(rett over navlen, på høyre side) jordmor synes han ligger kjeeeempe langt nede, og kjennes ut som jeg sitter på ungen :-P er det flere som har det sånn?

Varierer veldig, men kjenner alltid sparkene nedover/mot blæra. Har kjent i flere uker,men idag er første gang han har sparka oppover i magen(rett over navlen, på høyre side) jordmor synes han ligger kjeeeempe langt nede, og kjennes ut som jeg sitter på ungen :-P er det flere som har det sånn?
Min ligger ganske langt opp i følge jordmor, men kjenner spark over alt nå. Ned mot blæra, opp mot brystet og til siden. Noen ganger med overraskende kort tid mellom de forskjellige stedene :P

Varierer veldig :) er jeg veldig travel en dag så er det ikke alltid jeg har så mye tid til å kjenne etter heller ;) har morkaka foran åpningen å så fram på magen også, så kjenner ikke så mye midt på - så kjenner det best når jeg ligger på siden eller godt bakoverlent. Men veldig viktig å kjenne liv da, så jeg vil ikke nøle med å ta kontakt med lege eller føden om jeg ikke får noe svar fra lille en dag (etter å ha kjent etter, drukket kald saft/brus og spist sjokolade ;)) bedre med en sjekk for mye ❤️

Ja, det varierer. Jeg sa til mannen igår "Herregud jeg syns han her er mer aktiv enn lillemor var jeg!" han bare så på meg, rista på huet og sa at det var bare et par dager siden jeg sa det stikk motsatte [emoji14] Så jada, han har rolige dager og aktive dager!

Det varierer veldig. Og når jeg ikke kjenner noe så går jeg fort inn i panikkmodus og så plutselig så spreller han som ett villdyr og alt jeg klarer å tenke da er "ro deg ned, hjelpes" :p

Det varierer veldig. Og når jeg ikke kjenner noe så går jeg fort inn i panikkmodus og så plutselig så spreller han som ett villdyr og alt jeg klarer å tenke da er "ro deg ned, hjelpes" [emoji14]
Ha ha idag har vært en sånn dag hvor han har vært helt hyper! Strekker seg goooodt ut så magen buler- og blir der. Kjempe behagelig.. [emoji14] Så spreller han som en gal!

140f387ad88fd27b57baba00894b807e

Fra appen min i dag, 25+2 :)

Back
Topp