Vondt i hodet? :(

Ja, har prøvd det. Men det hadde fortsatt ingen effekt :p Huff

Hjelper det med paracet for din del? Er du i jobb?

Usj det var noe dritt det ikke funket for deg:(. Er det noe annet du kan ta tro?

Ja det hjelper litt, har bare tatt 1 paracet jeg da og da har jeg ikke fått helt full effekt.. så vurderer 2 om den kommer på tur igjen snart.. haha gikk på do og på vei tilbake til sofaen så kjente jeg litt verk i hodet.. får ta det med ro.

Jeg er ikke i jobb. Sykemeldt 100 pr i 2 uker til heldighvis. Så håper jeg det er bra nok da.. er du på jobb?

Jeg har også hatt mye vondt i hodet de siste dagene. Men tror det henger sammen med trykk/press i bihulene. Er helt tett i pappen:(

Tror kanskje det begynner å slippe. Ikke vondt nå. Skal etter planen jobbe i morgen etter to dager sykemelding for å ta det litt med ro og se om det hjalp. Gjorde jo det, så er spent på om hodet takler jobb i morgen. Har ikke lyst på en ny runde!!

Tror kanskje det begynner å slippe. Ikke vondt nå. Skal etter planen jobbe i morgen etter to dager sykemelding for å ta det litt med ro og se om det hjalp. Gjorde jo det, så er spent på om hodet takler jobb i morgen. Har ikke lyst på en ny runde!!

Håper det er over for deg vennen! Lykke til! Deilig å komme seg ut igjen..

Håper det er over for deg vennen! Lykke til! Deilig å komme seg ut igjen..
Takk for det! :)
Komme seg ut ja... Det er akkurat sånn det føles. Er som man er i en smerteboble hvor man ikke får deltatt i livet mens det står på. Håper du også blir bedre snart!

Takk for det! :)
Komme seg ut ja... Det er akkurat sånn det føles. Er som man er i en smerteboble hvor man ikke får deltatt i livet mens det står på. Håper du også blir bedre snart!

Ja.. er litt psykisk nedbrutt i dag, etter å vært sammenhengende inne siden fredagen.. det ekke bra:(. Så i morgrn, skal jeg karre meg på butikken med kjempe floke håret mitt uansett hvor sliten jeg er! :)

Usj det var noe dritt det ikke funket for deg:(. Er det noe annet du kan ta tro?

Ja det hjelper litt, har bare tatt 1 paracet jeg da og da har jeg ikke fått helt full effekt.. så vurderer 2 om den kommer på tur igjen snart.. haha gikk på do og på vei tilbake til sofaen så kjente jeg litt verk i hodet.. får ta det med ro.

Jeg er ikke i jobb. Sykemeldt 100 pr i 2 uker til heldighvis. Så håper jeg det er bra nok da.. er du på jobb?

Nei, det er nok ikke noe annet vi kan ta. Har hørt flere har effekt av massasje da :)

Huff, best å ta det med ro da. Er ikke greit når en tur fra do til sofaen er nok til å vippe deg av pinnen :p

Så bra at du er sykemeldt når formen er som den er. Jeg er på jobb.

Back
Topp