Elf on the Shelf

caracara

Forumet er livet
Noen som har tatt fatt på denne førjulskosen? Vi startet i fjor, og ungene har snakket om alven vår hele året. Den kommer nok snart tilbake! Det ble til og med tårer på julaften, da den hadde reist til Nordpolen, og ikke kom tilbake :)

Det er jo en litt kommersiell greie, men det får jo an å bruke hvilken som helst nisse/alvedukke.

Elfontheshelf.com

Vi har adoptert den fra et vennepar i Irland, fikk en dukke av dem, synes det er koselig å finne på småsprell med den :-)

Nei, men har tenkt på det! Kanskje i år er året? :P

Måtte lese meg litt opp. Det der virket kjempegøy! Kanskje jeg kan bruke det sammen med elevene mine :)

Stor suksess for min venninne som hadde kjøpt den til sin sønn. Hun la også ut bilde hver dag av hva han hadde gjort som var veldig koselig!

Her er ungene livredde for alt sånt, så tror vi skal vente litt med det. Aldri hørt om før, men så morsomt da!

Aldri hørt om den alven, men det blir kanskje ganske likt som de dinosaurene?

Aldri hørt om den alven, men det blir kanskje ganske likt som de dinosaurene?

Dinosaurene? Tell me more!

Vi bruker ungenes leker som "elf" og tar bilder av juleforberedelsene. Fin måte å dele bilder I sosiale medier når vi ikke har lyst til å bruke bilder av ungene.

Dinosaurene? Tell me more!

Vi bruker ungenes leker som "elf" og tar bilder av juleforberedelsene. Fin måte å dele bilder I sosiale medier når vi ikke har lyst til å bruke bilder av ungene.
Det er en familie som har huset fullt av dinosaurer i en måned. Tror det var november de brukte. De gjør mye faenskap på natta, og så tar de bilde av det på morgenen og legger ut på siden sin. Skal se om jeg finner den, husker ikke hva den het.

Edit: dinovember var det. :)

Back
Topp