På bussen

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hvis du sitter ved siden av noen og det begynner å bli ledige dobbeltseter rundt dere..Flytter du deg, eller blir du sittende?

Spørs hvor langt jeg skal. Nå er det noen år siden jeg tok buss og trenger det uhyre sjelden nå. Er det bare en kort tur og jeg skal av med et busstopp ikke så langt unna blir jeg sittende. Skal jeg lengre så flytter jeg meg. :-)

Nei, hadde håpa i det lengste at sidemannen gjorde det :P
Men nå tar jeg aldri buss, så sjeldent et dilemma. Bor så avsides at det er ikke så praktisk.

Da jeg bodde i Oslo og tok buss flyttet jeg meg aldri. (Jo mindre sidemann stinket skikkelig ustelt)
Skulle jeg tatt buss veldig langt ville det vært praktisk å ha sekken på setet ved siden av, så da kan det hende jeg hadde flyttet meg om jeg måtte ha sekken opp for å spise litt medbrakt mat.

Jeg tror jeg hadde flytta meg hvis det var flere ledige seter.. Men ikke hvis det kun var et og sjenerelt trangt

Hvis jeg satt innerst hadde jeg håpt at sidemannen gjorde det. Evt hvis h*n lukta så hadde jeg til slutt flytta meg selv.

Men hadde ikke gidda om mitt stopp var nærme

Jeg flytter meg. Liker best å sitte "alene" på bussen:p

Skulle jeg langt hadde jeg nok flytta meg hvis det ble flere ledige dobbeltseter, men ellers ikke. :)

Flytter meg. Liker best innersetet, samt sitte for meg selv :p

Bare om personen ved siden av meg lukter vondt eller har med seg så mye stæsj at det nesten ikke er plass til meg.

Sitter jeg ytterst så flytter jeg meg. Det er sånn det er her ser jeg, nesten som normal høflighet. For det er veldig sjeldent at folk blir sittende om det blir et dobbeltsete ledig.

Spørs om jeg skal sitte 30'minutter lengre eller 2 min. Om kun 2 min så flytter jeg meg ikke

Blir sittende. Er så kort avstand her i byen så de gangene e tar bussen så er det lite folk med.

På bybusser flytter jeg meg aldri, men på langruter flytter jeg meg :)

Spørs hvor langt jeg skal. Nå er det noen år siden jeg tok buss og trenger det uhyre sjelden nå. Er det bare en kort tur og jeg skal av med et busstopp ikke så langt unna blir jeg sittende. Skal jeg lengre så flytter jeg meg. :-)
Samme her :)

Back
Topp