Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Då har du jo god tidJa, har begynt planleggingen så smått, men skjer ikke før i 2017![]()
Har allerede begynt kjoleprøvingen da![]()
Då har du jo god tidGodt da!
Eg fekk 5 mnd på meg...
Må prøva kjole no snart!!!
Åå da e so masse kjekt å sjå på!![]()
Noken gode nettsie å annbefala?![]()
Andre so går rondt å planlegge bryllup for tio?Trenge litt tips/inspirasjon.
Har igrunn ordna ein del som lokale /mat/ drikka (hotell), frisør/make up/ kjyrkje. Har bere vert forlova i 5 dagar![]()
16.04.2016Oi! D var kort tid! Hva blir datoen sa? Da får du d travelt med kjolen. Har vært på en brudesalong her jeg bor, og så skal jeg prøve kjoler på Agape.
D er så langt jeg har kommet med kjolene, men fant to i denne salongen som jeg liker veldig godt.
Skal på prøvetime på lørdag. Føle eg har kontroll sånn ellers, men kjekt med tips og rådDa har du jo komt langt på 5 dagerneste jeg ville prioritert er kjole. Mange har 4 mnd leveringstid. Noen lengre og. Så du får fortelle brudesalongen at du kun har 5 mnd på deg
men ellers så ser det jo ut som du har hovedtinga. Så resten går fint og gjør på 5 mnd. Men så klart litt stress. Jeg hadde forsåvidt 1 år fra vi satte dato. Men bortsett fra dei store tinga og litt ebay kjøping, så ble alt gjordt siste 5-6 månedene. Og inni dei mnd føda jeg og var dårlig form i minst 1 mnd etter fødsel på grunn av blodtap. Så alt går
![]()
Ønsker deg lykke til og at du kommer nok til å få en perfekt dag![]()
16.04.2016
Har bestillt prøvetime på lørdag, håpe å finna drømmekjolen då
Planlagt noke meir? Lokale/tema?![]()
16.04.2016
Har bestillt prøvetime på lørdag, håpe å finna drømmekjolen då
Planlagt noke meir? Lokale/tema?![]()
Brukte 5 mnd jeg også. Kjolen min var agape og ble kjøpt brukt på finn.no.Jeg hadde alt klart innen ei uke. Ble dermed bare småplukk før den siste mnd når alt skulle betales, hentes og ordnes. Syns hele bryllupsplanleggingen var easypeasy
![]()
Ohhhh. På 1 årsdagen til gullklumpen minhehe
HahaHøres veldig ut som mitt bryllup, med finn og agape ;-)
Men jeg hadde bare 3 mnd og 3 dager til planlegging![]()
HahaJeg ville ha en spesiell prest. Så måtte gå etter hans kalender da
Mannens mål var uansett at han ville ikke forlove seg om vi ikke ble gift innen ett år
Vi klarte jo det med glans da
Når man er ivrig, ja, da er man ivrig og kjapp
![]()
VeldigHihi greit med alt som er gjort ;-)
Jeg oppdaget plutselig at femårsdagen vår havnet på en lørdag, så da hoppet vi i det :-D og da ble det høst bryllup, det ville jeg så gjerne ha <3