Vilvite senter

Skulle jeg gått med storesøster, kunne jeg gjerne tatt med lillebror på 2, men hadde ikke gått kun for hans del. Er for en del større barn :)

Jeg har hatt med nervøen min der da han var 2 år. Han elsket det!
Nå skal det sies at han kanskje ikke fikk så mye ut av vitenskapen bak det hele, men han storkoste seg med matroboten, bygge med de store klossene, heisekran, kjøre politimotorsykkel og lage sin egen værmelding ;)

Pluss for at barn under 3 år går gratis ;)

I utgangspunktet nei men det er avhengig av barnet, selv ville keg ventet ett år eller to :-)

Er gøy selv for de små, de ser jo verden på en annen måte, så tingene blir gjerne ikke testet ut sånn som er meningen, men det er gøy å leke der.

Var der rett før vår var to, var bra det :) er han/hun akkurat to? Litt over to år iallefall være bra?! :)

Var der rett før vår var to, var bra det :) er han/hun akkurat to? Litt over to år iallefall være bra?! :)
Rett over to år. Fant ut at hun kanskje er litt for liten så vi droppet det. Men etter å ha lest kommentaren din og en over her lurer jeg om vi må ta turen en dag vi ikke har så mye annet å finne på :) sikkert kjekt uansett selvom hun ikke får gjort så mye. Kjekt for oss voksne og :p

Back
Topp