Guilty pleasures sanger??

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Da tenker jeg på feks Justin Beiber eller noe anna som er kleint å høre på. Men du klarer ikke å lavære :P ??

Hadde helt dilla på biber med baby baby for en stund siden. Flaut når de spiller den på radioen på jobb å man tar seg i å synge med :P

Markus og martinus - gæærn...

(Ja jeg har ei datter på 8 som er forelska i de men jeg har hørt på den nå i helga , hu er hos pappan sin:p)

(Ja jeg har ei datter på 8 som er forelska i de men jeg har hørt på den nå i helga , hu er hos pappan sin:p)

Haha, min åtteåring har en egen Spotifyliste med blant annet de to, og jaggu spilles det ikke litt når han er hos far og :p

Det er mye! Justin Bieber, One Direction og kan til og med snike meg på spotifylista til eldste og høre MGP jr :D

Er ikke fremmed for å sette på Roxette eller Abba i bilen heller :D

Kommer ikke på noe jeg syns hadde vært flaut om noen visste om jeg altså...

Syns det er tragisk at jeg får med meg så lite av dagens populærmusikk. Jeg var jo dønn oppdatert inntil for 6-7 år siden!

Haha, min åtteåring har en egen Spotifyliste med blant annet de to, og jaggu spilles det ikke litt når han er hos far og :p

De er jo flinke da....... *synkenedijorda*

Jeg er rockefrøken selv , så jeg blir overrasket over dette fenomenet :p

Blir sånn her også. Hehe. Men min datter er kun 2 år og kjempe fan av de gutta. Hu kaller de for marketinius.

Ja... Jeg har helt dilla på Justin Biebers nye låt "Love Yourself". Ikke så fornøyd med det.

Jeg ble litt mindre skamfull etter jeg fant ut den er laget i samarbeid med Ed Sheeran.. Hehe.

Alt av Backstreet boys :-P Av og til må jeg bare.
Hører også litt på sangene fra Elias sesong 1, men det er jo bare koselig :-D

Jeg kjenner jeg syns det er litt kleint når jeg kan synge med til de fleste sangene av Britney Spears :P

Back
Topp