Noen overtroiske her?

Starbucks

Forumet er livet
EDIT: GITT BORT!

Last edited:
Jeg er overtroisk og tar mer enn gjerne i mot lyset! De to forsøkene jeg ble gravid lånte jeg en fruktbarhetsgudinne fra en på jobben, men denne gangen skal vi ikke si til noen at vi skal gjennom forsøk, så da vil jeg ikke spørre om å låne den.. Skulle vi avtalt en tur, kafébesøk el sammen med hero f eks i Lillestrøm en dag?

Jeg er overtroisk og tar mer enn gjerne i mot lyset! De to forsøkene jeg ble gravid lånte jeg en fruktbarhetsgudinne fra en på jobben, men denne gangen skal vi ikke si til noen at vi skal gjennom forsøk, så da vil jeg ikke spørre om å låne den.. Skulle vi avtalt en tur, kafébesøk el sammen med hero f eks i Lillestrøm en dag?
Da er den din! :D Ja, det kan vi gjøre. Nå er det snart så jeg er tilbake i jobb og. Så vi må prøve å få til noe snart:)

Da er den din! :D Ja, det kan vi gjøre. Nå er det snart så jeg er tilbake i jobb og. Så vi må prøve å få til noe snart:)
Tusen takk:-) Jeg kan nesten når som helst! Sender pm på face!

I så fall har jeg Fertility lys fra en heks i New Orleans. Det er et lys man tenner hver kveld og leser opp en "spell" som står bakpå. Jeg fikk dette av en venninne og tente lys hver dag i rugetiden frem til TD. Når man er der jeg var så prøver man ALT!! Er det noen som vil ha resten? Det er fortsatt tid til noen timer mer lys. Og det skal bare stå og brenne i kort tid om kvelden:) Hvis du har trua, så er det ditt! Bor på Skedsmokorset, men kan møte deg om du bor i nærheten. Vet ikke om det tåler sending via post...Det er glass rundt.
2ea59c97a312b1eec09fac6a6d3a006e
e0b6a1dea4994e130bd352946ecd5dbb
Jeg vill gjerne ha de :) bor i dal så ikke så langt unna deg :) hvor mye vill du ha dem for ? Om du så ønsker noen kroner for dem :)

Jeg vill gjerne ha de :) bor i dal så ikke så langt unna deg :) hvor mye vill du ha dem for ? Om du så ønsker noen kroner for dem :)
Hei, jeg har allerede gitt de bort dessverre. Det var en som var litt tidligere ute. Beklager:(

Back
Topp