PlayStation 4

MinCariño

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Vurderer å kjøpe dette til mine to og hans i lag til jul. Dette står svært høyt på ønskelisten. Det hadde nok blitt den ultimate julepresangen :)
Men kan ingen ting om det..de ønsker seg Disney infinity spill. Er det noe som vet om flere kan spille dette samtidig? Eller er det mange spill det en kan være 2 stk samtidig? Det er sjelden vi har alle tre barna samtidig. Så er viktigest at det kan spilles to og to.
Det neste på listen er DS. Det har de ønsket seg et par juler også. Men ser for meg det kan gi litt nakke problemer..?
Hva anbefaler dere?
Vet jo det er noen flere her inne som spiller:)
Mannen vil også ha PlayStation da. Men er litt dyrt. Så vi må være helt sikker på at vi velger rett..

Jeg har aversjon mot PS da mannen var litt avhengig av den den tiden første ble født, og at han var veldig besatt av å spille når jeg egentlig trengte ham. Men heldigvis så fikk han seg en realitycheck og nå er problemet helt borte, så det gikk jo bra tilslutt. Når det gjelder de minste så er det jo mer sosialt med PS enn DS da, men også mer duket for krangling kanskje..? Man kan også gjøre veldig mye mer enn å bare spille på en PS, det er jo Internett, bildelagring osv osv :)

Her har vi PS3, vi nøyer oss mer enn nok med det. De har ønsker seg infinity 3.0 til jul, samt det siste skylanders spillet. Begge de spillene kan de spille 2 og 2 :) Bare vær obs på at de garantert kommer til å krangle om figurene dersom dere ikke har to like :P

De har vært sin 3Ds, med sine spill. Ikke like sosialt, men absolutt en grei ting å ha for å roe kidsa etter en lang dag :P

Vi har ps4 :) veldig fornøyd... Det er jo ikke bare en spillmaskin ;) her brukses den til netflix, viaplay, dvd/bluray spilling og spill selvfølgelig...

Er ikke så mange spill som kan spilles i 2 player desverre, jeg og mannen spiller noen spill sammen oss 2 (voksen spill) og vi spiller noe med frøkna :) da har vi toystory spillt (kjempe morro), også liker hu Pixar spillene :) ellers er jo disney infinity sine spill kule... Er få spill der det kan spille med fler enn 2 spillere desverre.

Vi har PS, jeg spiller ikke noe selv, men bruker den til å se Netflix, NRK nett tv, tv2 sumo osv. Og den spiller blu-ray og DVD også. Så det er jo en maskin for hele familien da :)

Her har vi PS3, vi nøyer oss mer enn nok med det. De har ønsker seg infinity 3.0 til jul, samt det siste skylanders spillet. Begge de spillene kan de spille 2 og 2 :) Bare vær obs på at de garantert kommer til å krangle om figurene dersom dere ikke har to like :P

De har vært sin 3Ds, med sine spill. Ikke like sosialt, men absolutt en grei ting å ha for å roe kidsa etter en lang dag :P

Så da anbefaler du å kjøpe like figurer? ;) og de kan spilles samtidig?

Må tenke litt her ser jeg. Siden det er flere som sier det er få spill som er to player..kan fort blir krangling :P
Har en IPad som de deler på. Og er vel toppen bare en dag uten krangling i mnd :P

Så da anbefaler du å kjøpe like figurer? ;) og de kan spilles samtidig?

Må tenke litt her ser jeg. Siden det er flere som sier det er få spill som er to player..kan fort blir krangling :P
Har en IPad som de deler på. Og er vel toppen bare en dag uten krangling i mnd :P

Vi har flere spill de kan spille multiplayer med, Disney infinity og skylanders er de som spilles mest bare, uten om Lego spillene som jo også er multiplayer. Begge kan velge f.eks Captain America og spille den samtidig :) Og figurene fra 1.0 og 2.0 kan spilles med i 3.0 :)

Her er en liste over lmg's til ps4 :)

http://psnprofiles.com/forums/topic/12404-list-of-ps4-games-with-local-multiplayer/

En Playstation er et godt kjøp, som kan brukes til mye for hele familien. Ikke nødvendigvis bare til spilling :)

God ide! Disney infinity kan spilles 2 og 2. Veldig populært blant både store og små :-) Nye figurer kan barna ønske seg til jul og bursdager, eller spare til selv :-)

God ide! Disney infinity kan spilles 2 og 2. Veldig populært blant både store og små :-) Nye figurer kan barna ønske seg til jul og bursdager, eller spare til selv :-)
Hvilken aldersgrense eller for hvilken alder passer det for?:-)

Hvilken aldersgrense eller for hvilken alder passer det for?:)

På produktet står det anbefalt aldersgrense 7 år...men mellomste har spilt det siden den første kom da han var 4,5 år :P

Vi har flere spill de kan spille multiplayer med, Disney infinity og skylanders er de som spilles mest bare, uten om Lego spillene som jo også er multiplayer. Begge kan velge f.eks Captain America og spille den samtidig :) Og figurene fra 1.0 og 2.0 kan spilles med i 3.0 :)

Her er en liste over lmg's til ps4 :)

http://psnprofiles.com/forums/topic/12404-list-of-ps4-games-with-local-multiplayer/

En Playstation er et godt kjøp, som kan brukes til mye for hele familien. Ikke nødvendigvis bare til spilling :)
Takk for god info :) nå tror jeg kanskje du fikk meg til å gå for PlayStation :)

Takk for god info :) nå tror jeg kanskje du fikk meg til å gå for PlayStation :)

Hehe, bare hyggelig. Ungene har stor glede av det, de klarer jo å spille uten å krangle også liksom :p

Her er ca halvparten av figurene banden her har.. Resten ligger i en boks inni tvbenken.. :p

ImageUploadedByBV Forum1448138966.529211.jpg

Vurderer å kjøpe dette til mine to og hans i lag til jul. Dette står svært høyt på ønskelisten. Det hadde nok blitt den ultimate julepresangen :)
Men kan ingen ting om det..de ønsker seg Disney infinity spill. Er det noe som vet om flere kan spille dette samtidig? Eller er det mange spill det en kan være 2 stk samtidig? Det er sjelden vi har alle tre barna samtidig. Så er viktigest at det kan spilles to og to.
Det neste på listen er DS. Det har de ønsket seg et par juler også. Men ser for meg det kan gi litt nakke problemer..?
Hva anbefaler dere?
Vet jo det er noen flere her inne som spiller:)
Mannen vil også ha PlayStation da. Men er litt dyrt. Så vi må være helt sikker på at vi velger rett..
Et lite tips; på Facebook er det en egen event som heter Black Friday Elkjøp e.l.
Der har de nå lagt ut en tilbudsavis som gjelder hele uken. En av dagene denne uken er det supertilbud på Playstation 4.
Tenkte på deg da jeg leste tilbudsavisen :)

Et lite tips; på Facebook er det en egen event som heter Black Friday Elkjøp e.l.
Der har de nå lagt ut en tilbudsavis som gjelder hele uken. En av dagene denne uken er det supertilbud på Playstation 4.
Tenkte på deg da jeg leste tilbudsavisen :)
Takk for tips :) skal sitte mannen på saken med en gang!

Back
Topp