Og tiden går alt for sakte, så tenkte jeg at jeg kunne bruke litt av tiden til å lære enda mer om dere flotte damer. Interressant å vite hvor dere er i livet, hvor mange forsøk dere har hatt og evt hvor mange barn dere har osv. En liten presentasjonstråd da
trenger ikke gå så nøye inn på det at nabokjerringa finner ut at du er her inne altså, såfremt du ikke vil
Kan begynne selv jeg da. Jeg er 25 år, kjæresten er 30, og vi bor i Trondheim i en leilighet vi eier. Jobber på en kino hvor jeg stortrives. Har prøvd å bli gravid siden juni 2013. Startet med Puregon på fredag og er på mitt første forsøk. Har ingen barn fra før.
Sitter nå godt plantet i sofaen med varmeflaske på magen og spiser en Croissant med krem inni og sjokolade utenpå
fordi jeg har vondt i magen og er hormonell, så følte at jeg fortjente det
Ser også på Fødeavdelingen på nettet og gråter og gliser om hverandre 
Kan begynne selv jeg da. Jeg er 25 år, kjæresten er 30, og vi bor i Trondheim i en leilighet vi eier. Jobber på en kino hvor jeg stortrives. Har prøvd å bli gravid siden juni 2013. Startet med Puregon på fredag og er på mitt første forsøk. Har ingen barn fra før.
Sitter nå godt plantet i sofaen med varmeflaske på magen og spiser en Croissant med krem inni og sjokolade utenpå
Kjekt å ha noe å gjøre mens en pleier morgenkvalmen 
er i dag 9+3 i det legene kaller en perfekt graviditet så langt!