kjenne liv

Druesaft

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
❁ Juliskatter 2026 ❁
I dag har jeg kjent liv flere ganger, og er ingen tvil lengre:) har kjent litt den siste uken, men har tenkt at det kan hende det er luft jeg har kjent. Dagen startet med at min 18 måneder gamle sønn kom i senga og gav magen et skikkelig dult.. det likte ikke den i magen, og rørte masse på seg. Kjente det både på hånda og inni livmora, små velkjente tydelige bevegelser. Har kjent liv minst fire ganger gjennom dagen. Ikke snakk om at det er luft nå lengre :) deilig følelse! Er 16+3 i følge ul. Kjente det på samme tid med førstemann :) Hvis denne er like aktiv vil jeg kjenne han hver dag nå og fram til fødsel.Flere som har kjent de små i magene?

Jeg lurer på om jeg også har kjent liv :D
Igår kveld da vi la oss la mannen foten over magen og jeg kjente en boble som sprakk..en kjempe liten boble, det var ikke luft.. ;) er 16+0 idag og håper jeg snart kjenner ordentlige bevegelser <3

Jeg kjenner noe rart og små bobler inni mellom:). Jeg er 12+3, dette er andre mann:)

Jeg tror jeg har kjent det i to dager nå selv om jeg bare er 12+2! Kjente det i uke 12 forrige svangerskap og, trodde det var for tidlig og at det bare var luft, men det fortsatte så var ikke noe tvil etter hvert :)

Så gøy at dere har kjent liv! Jeg har morkaken på fremsiden denne gangen, og har fått høre at det kan gå litt tid før jeg kjenner noe :( kjedelig egentlig for jeg kjente det så tidlig sist!

Kjente helt tydelig de første dultene den dagen jeg rundet 12 uker, 3 små dult, etter det har jeg kjent noe hver dag tror jeg, noen små "vingeslag" og noen mer kraftige dult, i denforstand det kan bli kraftig i uke 12 ;)

Jeg kjente i uke 15 med førstemann og noe tidligere med andremann. Lurer på om jeg kjenner lille nå i uke 12, men føler det enda er litt tidlig å fastslå det. Men gleder meg til bekreftelsen på liv hver dag:Heartred

Jeg kjenner babyen når jeg ligger helt stille på kvelden :) Det er veldig koselig, og ikke minst betryggende ❤️ Er 14+3 i dag og dette er min første graviditet. Kjennes best når jeg ligger på magen...

JAAA, det er såååå herlig med disse bevegelsene :Heartred Jeg har kjent bevegelser i to uker og er nå 15+2, dette er andre svangerskap. Med første mener jeg at jeg kjente bevegelser først i uke 18. Nå vet jeg mer hva jeg skal "kjenne" etter.
Kjenner mest det som virker å være turning i magen, med små dult i livmoren og helst om natten:Heartred

Gleder meg stort til den lille er så sterk at h*n sparker og det er daglige bevegelser!

Oi, kan man kjenne så tidlig? :o
Gleder meg til å kjenne min lille! Er 13+6 idag, og ikke kjent noe ennå. Regner med at det går noen uker til vertfall...

Jeg er 13+5 i dag og kjente tydelig liv i går. Har tenkt det de siste dagene men vært usikler på om det er luftbobler. Er nr3, ikke kjent så tidlig de forrige graviditetene. Har også fremovervendt livmor eller hva det heter

Tror det er bare innbilning, men har kjent svake dult. Kan være luft for alt jeg vet. Første svangerskap så jeg vet egentlig ikke hva jeg skal kjenne etter en gang :p

Jeg tror jeg har kjent det i to dager nå selv om jeg bare er 12+2! Kjente det i uke 12 forrige svangerskap og, trodde det var for tidlig og at det bare var luft, men det fortsatte så var ikke noe tvil etter hvert :)

Idag var jeg på ultralyd og har morkaka på bakre vegg så han sa det var vanlig å kjenne liv tidlig da :)

Jeg var på ultralyd på mandag og da var babyen i full gang med bevegelser, stupe kråke, og armer og bein i hundre, men kjente ingen verdens ting :p Så tar kanskje litt lenger tid her. Med førstemann kjente jeg når jeg var 16 uker på vei, da lå jeg på rygg, og kjente bittesmå bobler samtidig som magen så vidt beveget seg, da var jeg en del kilo lettere og betydelig mindre magefett :p

jeg er førstegangsfødende i uke 14, men kjenner ingen liv. Vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller? Når skal man senest kjenne liv?

jeg er førstegangsfødende i uke 14, men kjenner ingen liv. Vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller? Når skal man senest kjenne liv?

Det er så veldig forskjellig, men førstegangsfødende må gjerne halvveis i svangerskapet før de er sikre på om de kjenner liv, altså rundt uke 20. Det går gjerne på nettopp på det, man vet ikke hva man skal kjenne etter :) Ei venninne av meg kjente liv når hun satt på ultralyd og så at babyen sparket, da skjønte hun hva det var :)

Er også førstegangs i uke 14, kjenner ingenting :)

Back
Topp