Er hm sitt mama-merke. Men den jeg viste deg bilde av, er mamalicious.Hva er merke???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er hm sitt mama-merke. Men den jeg viste deg bilde av, er mamalicious.Hva er merke???
Og ja, jeg så ikke noe liknende hos H&M i butikken, men jeg var der for et par uker siden))Er hm sitt mama-merke. Men den jeg viste deg bilde av, er mamalicious.det selger de på mamalicious.no, zalando.no og sikkert flere steder og!
Jeg kjøpte min i forrige uke.Og ja, jeg så ikke noe liknende hos H&M i butikken, men jeg var der for et par uker siden))
Og ja, det er en god forklaring) betalte du 500,-?) er den knelang?Jeg kjøpte min i forrige uke.![]()
500 ja.Og ja, det er en god forklaring) betalte du 500,-?) er den knelang?
HeldiggrisHaha! Det var den eneste som jeg ikke så ut som hufsa med.de parkasene var skikkelig oversize, så ut som om jeg hadde på meg en søppelsekk. :O
Nei, det går ikke!HeldiggrisDen var deilig å ha på - men kanke se ut som hufsa! Haha
![]()
Oj!)))) gratulerer!!))))) når var det?) hvor lang er jakka?Jeg kjøpte en på butikken Svangerskapet i Oslo, Mamalicious tror jeg. Ull-jakke med fôring, snøring/belte i livet og mulighey for å sette inn et "innlegg" foran for at den skulle bli enda større. Veldig fin, og best av alt - 70% rabatt! Så betalte 300,-![]()
TakkOj!)))) gratulerer!!))))) når var det?) hvor lang er jakka?
Har de parkas for gravide eller var det stor jakke?)))Kjøpte bare en billig parkas på cubus. Ikke kjempefin, men stor og varm. Billig. Kommer ikke til å bruke den neste vinter tror jeg, da bruker jeg nok penger på noe nytt og fint og fjongt![]()
Nei, det var bare vanlig parkas, men den var ganske svær selv i min størrelse, så ingen problem å få over magen. Har enda mye å vokse på. Har i tillegg snørt den inn litt i sidene, så kunne sikkert fått plass til trillingmage inni derHar de parkas for gravide eller var det stor jakke?)))