Vinterjakka for gravide, hva har du?

Og ja))) jeg ville gjerne kjøpe jakka som går ned til knærne, den som jeg har nå er til midt i lårene, det begynner å bøi litt kaldt nå i den))))) og så tenker jeg å kjøpe større i størrelsen, da blir den enda lenger))))) og får noe varmt under jakka))))

Zizzi har også fine parkaser som passer fint for oss gravide, og med snøring i livet.. ☺

Haha! Det var den eneste som jeg ikke så ut som hufsa med. :p de parkasene var skikkelig oversize, så ut som om jeg hadde på meg en søppelsekk. :O
Heldiggris :P Den var deilig å ha på - men kanke se ut som hufsa! Haha :)

Jeg kjøpte en på butikken Svangerskapet i Oslo, Mamalicious tror jeg. Ull-jakke med fôring, snøring/belte i livet og mulighey for å sette inn et "innlegg" foran for at den skulle bli enda større. Veldig fin, og best av alt - 70% rabatt! Så betalte 300,- :)

Jeg kjøpte en på butikken Svangerskapet i Oslo, Mamalicious tror jeg. Ull-jakke med fôring, snøring/belte i livet og mulighey for å sette inn et "innlegg" foran for at den skulle bli enda større. Veldig fin, og best av alt - 70% rabatt! Så betalte 300,- :)
Oj!)))) gratulerer!!))))) når var det?) hvor lang er jakka?

Oj!)))) gratulerer!!))))) når var det?) hvor lang er jakka?
Takk :) Var ganske flaks, kjørte forbi butikken med bussen og syns jeg så at det sto 70% på et stativ med jakker utenfor. Stakk innom dagen etter, og fant meg jakke :D Det er vel ca 1 mnd siden. Jakka går over rumpa, litt nedpå lårene, men ikke skikkelig lang.

Kjøpte bare en billig parkas på cubus. Ikke kjempefin, men stor og varm. Billig. Kommer ikke til å bruke den neste vinter tror jeg, da bruker jeg nok penger på noe nytt og fint og fjongt :p

Har de parkas for gravide eller var det stor jakke?)))
Nei, det var bare vanlig parkas, men den var ganske svær selv i min størrelse, så ingen problem å få over magen. Har enda mye å vokse på. Har i tillegg snørt den inn litt i sidene, så kunne sikkert fått plass til trillingmage inni der :p

Last edited:
Bruker enda vanlig str men begynner å bli litt trangt :p Vet ikke om jeg orker å kjøpe en bare for noen mnd :p

Har aldri hatt egen gravi vinter jakke/kåpe har brukt de vanlige kåpene og jakkene mine
(Liker empirieliv spess på kårer og kjoler og det lar seg lett kombinere med voksende mage)

Her blir det tykk ullponcho i vinter :)

Back
Topp