Mammabukser

Småtten

Flørter med forumet
Noen som kan tipse meg om gode mammabukser?

Har kjøpt to par dongeribukser fra h&m. Syns de er veldig greie, men tøystykket øverst føles litt stramt noen ganger. I tillegg er jo buksene ganske "slim fit" slik moten er for tiden, så det gir jo ikke topp komfort akkurat. Jeg er lærer og trives best med å kle meg litt OK på jobb. Noen som har funnet noe fint?
 
følger denne. Finner ikke noen fine. Alle blir for pløsete i beina.
 
Jag köpte ett par svarta tights (mammatights då) från h&m till 99kr. Dom är helt underbara.
 
Last edited:
Jeg har også handlet på H-M. Fornøyd med olabuksene.. Og SUPER fornøyd med den svarte stretch buksa.. Utrolig deilig å ha på. Føles nesten som tights.. :-D :-D
 
Forstår godt hva du mener. Har gått over til å bruke tights så langt det lar seg gjøre, mye mer behagelig..
 
Ja, kanskje tights hadde vært tingen :) hvordan ser tightsene deres ut da? Med lommer og slikt, eller?
 
Ja, kanskje tights hadde vært tingen :) hvordan ser tightsene deres ut da? Med lommer og slikt, eller?
Jeg har helt vanlig svart bommullstights, men bruker ganske stor strikkegenser over med litt lengde på eller en litt mer ettersittende hverdagskjoler :)
 
Jeg syns de på H&M er gode. Spørst helt hvilken modell en kjøper såklart. Jeg klarer ikke de buksene som stopper blodsirkulasjonen på leggene :p
 
Har kjøpt en bukse på hm, og synes den passet bra. Men prøvde ulike typer og merket noen var mer behagelige enn andre, så må nok bare prøve seg frem til den typen man liker best. Har også den sorte tightsen fra hm og liker den godt :) hører folk skryter av de tykke strømpebuksene også, hvis en har noe langt over :)
 
Superfornøyd med super stretch (?) buksen fra Hm, i tillegg har jeg en bomullstights derfra som er mega behagelig og helt ok å bruke til hverdags :)
 
Jeg har kjøpt tights fra H&M og har et par tunika over - storførnøyd. Ingen dongri på meg!
 
Har kjøpt en bukse på hm, og synes den passet bra. Men prøvde ulike typer og merket noen var mer behagelige enn andre, så må nok bare prøve seg frem til den typen man liker best. Har også den sorte tightsen fra hm og liker den godt :) hører folk skryter av de tykke strømpebuksene også, hvis en har noe langt over :)
Ja strømpebuksene fra hm er supergode!! :)
 
Har også kjøpt noen på hm, men måtte levere tilbake 2-3 stykker, selvom de var i samme str som de andre jeg hadde. var så merkelig passform, var jo ikke plass til rumpa i dem :p Men har to derfra som jeg er veldig fornøyd med! Stretchy og gode å ha på :) må prøve seg frem som flere her sier.
 
Er veldig fornøyd med mamma-skinnyjeans fra H&M. De er litt trange til å begynne med, men etter noen dagers bruk har de utvidet seg.
 
Back
Topp