Og så kom melka....

Det var tidlig! Ikke noe her enda. Men har jo nettopp mistet den fra sist, så helt greit. ;)

Det var tidelig :) Jeg har ikke fått noe melk enda, og regner ikke med at den kommer før etter fødsel. Slik har det i hvertfall vært i de to andre svangerskapene :)

Det var tidelig :) Jeg har ikke fått noe melk enda, og regner ikke med at den kommer før etter fødsel. Slik har det i hvertfall vært i de to andre svangerskapene :)
Synes alt har kommet idlig denne gangen.. Magen, Bekkenløsningen, melka... Er vel ''ferdig'' ruga før jeg vipper høygravid tnker jeg :-P hehe.

Har heldigvis ikke begynt å renne... Men går bare å venter på det :p harde pupper og melkekjertlene :wideyed:

Jeg er andregangs, og alt annet har konnet tidlig, så.. :-P

Annengangs her og... Menningen melk, var slik sist også... Puppene vokste jevnt hele graviditeten men virker bare som de var hovne, men etter fødsel, å herregud som de vokste, trodde ikke de kunne bli større jeg men joda da kom melka.. Haha

Nå kom min melk, 28 uker... Bare gjennomsiktig/råmelk når jeg klemmer hardt, så ingen lekkasje enda. :)

Jeg må le! Jeg lå i sje med treåringen til morgenen i dag hvorpå han utbryter: du sikler på meg mamma!

Melka hadde rent gjennom singletten min og bodyen hans :eek: stakkar! Måtte jo bare si at Ja uff jeg siklet :P håper ikke jeg får det ryktet i bhg nå. Hun som sikler haha!

Jeg må le! Jeg lå i sje med treåringen til morgenen i dag hvorpå han utbryter: du sikler på meg mamma!

Melka hadde rent gjennom singletten min og bodyen hans :eek: stakkar! Måtte jo bare si at Ja uff jeg siklet :p håper ikke jeg får det ryktet i bhg nå. Hun som sikler haha!
:D Fantastisk :D
Her har også melka kommet, men bare på høyre sida.

:D Fantastisk :D
Her har også melka kommet, men bare på høyre sida.
Høyre her og, men den tar igjen for den andre puppen i mengde:P æsj... Lekker mye ved kroppskontakt og etter dusj :rolleyes:

Høyre her og, men den tar igjen for den andre puppen i mengde:p æsj... Lekker mye ved kroppskontakt og etter dusj :rolleyes:
Oj, såpass! Her renner det bare om natta. Våkner da med inntørka flekk på t-skjorta om morran.

I morgest våknet jeg med en liten dam på siden av meg :( ååh!!!

Back
Topp