Shampoo/balsam?

ToBlirTre:)

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hvilken shampoo/balsam er deres favoritt? Hvor kjøper dere disse? ☺

Fructis ;)

Syns den lukter så godt, likte herbal essences før men syns reklamen er så uendelig klein :p

Redken :)
Kjøper i salong.

Banan shampoo på Body shop :-) Men bare fordi den bringer barndomsminner! Ha ha :D

Har sikkert prøvd 30 forskjellige frisørmerker, før jeg nå har gått over til balsammetoden. Kjempefornøyd! Vasker hodebunnen med neutral balsam, og har litt av den lilla elvital i lengdene. Hårbunnen finnes ikke irritert lenger, håret føles rent LENGE og trenger såvidt å børste det. Angrer på jeg ikke turde begynne før. :p

Elvital for farget hår :) funker best p mitt hår, men bruker variere litt noen ganger :p

Har brukt både Redken og Joico sine, samt de billigere som Elvital, Define osv. Er godt fornøyd med både Redken og Joico, men som andre her også skriver så er de nokså dyre.. men til gjengjeld så varer de også lenge synes jeg ☺

Har sikkert prøvd 30 forskjellige frisørmerker, før jeg nå har gått over til balsammetoden. Kjempefornøyd! Vasker hodebunnen med neutral balsam, og har litt av den lilla elvital i lengdene. Hårbunnen finnes ikke irritert lenger, håret føles rent LENGE og trenger såvidt å børste det. Angrer på jeg ikke turde begynne før. :p

Så du bruker ikke shampo? Høres ut som det funker bra ;) må prøves :)

Back
Topp