I dag har jeg hatt skikkelige menssmerter flere ganger og plutselig så føles det som om vannet skal gå. Han trykker godt nedover.
Er det flere som har det sånn?
Er det flere som har det sånn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok. Det har liksom ikke vært noe regelmessig da og skjedde først i natt og da merket jeg at pulsen min steg. Så gikk det over. Så har det skjedd to eller tre ganger igjen i løpet av dagen.Menssmerter kan være tegn på rier, ville tatt en tlf til fødeavdelinga og ev fått en sjekk![]()
Hvordan går det? Har det roet seg ned?Ringte dit nå og hun sa at hvis det ikke roet seg så skulle jeg ta kontakt igjenmen at det var viktig at jeg slappet helt av og ingen aktiviteter eller sengekos i dag
![]()
Det har roet seg, men kjenner jeg må ta meg en sofadag i morgen. Fortsatt veldig vondt i ryggen og litt murringer, men ikke sånne sterke. Så må nok bare roe ned noen hakk. Hjelper jo ikke akkurat å være forkjølet i samme slengen. Alt blir jo så tungtHvordan går det? Har det roet seg ned?
Godt å høre at det har roet seg!! Men kjedelig å bli forkjølet når man trenger kreftene sine mer enn noen gang. God bedring videre!!Det har roet seg, men kjenner jeg må ta meg en sofadag i morgen. Fortsatt veldig vondt i ryggen og litt murringer, men ikke sånne sterke. Så må nok bare roe ned noen hakk. Hjelper jo ikke akkurat å være forkjølet i samme slengen. Alt blir jo så tungt![]()
Å uff! Lykke til hos jordmor i dag da. Du kan jo fortelle hvordan det gikk og hva hun sa når du hadde sånne smerter?Haff, sånne smerter har jeg hatt i natt!Veldig ubehagelig! Skal til jm kl 12 da, så skal nevne det til henne
Håper formen din begynner å bli bedre!❤
Haff, sånne smerter har jeg hatt i natt!Veldig ubehagelig! Skal til jm kl 12 da, så skal nevne det til henne
!❤
Jeg har sovet i natt faktisk!det var fantastisk! All auaen er borte
bare litt snufsen og sår i halsen og det klarer jeg å leve med
Hadde nok godt av å få sovet en natt endelig <3
Har ikke stått opp ennå og nå begynte jeg å få menssmerter igjen som verker skikkelig. Tror jeg skal ringe til jordmor og høre hva hun tror. Det kan jo være andre ting som urinveisinfeksjon eller nyrestein også? Jeg har jo hatt litt gulgrønn utflod som kan tyde på infeksjon. Men har også hørt at slimproppen kan være gulgrønn...Godt å høre at du har fått sovet og føler deg bedre![]()
Har ikke stått opp ennå og nå begynte jeg å få menssmerter igjen som verker skikkelig. Tror jeg skal ringe til jordmor og høre hva hun tror. Det kan jo være andre ting som urinveisinfeksjon eller nyrestein også? Jeg har jo hatt litt gulgrønn utflod som kan tyde på infeksjon. Men har også hørt at slimproppen kan være gulgrønn...
Sitter å venter på å inn nå, skal oppdatere etterpå!Å uff! Lykke til hos jordmor i dag da. Du kan jo fortelle hvordan det gikk og hva hun sa når du hadde sånne smerter?![]()
Ringte til jordmor og hun trodde ikke jeg hadde urinveisinfeksjon eller nyrestein. Det tror forsåvidt ikke jeg heller. Siden smertene kommer spesielt etter baby har beveget seg så er det nok derfor og hun ville jeg skulle ringe KK seinere hvis det kommer tilbake og blir vondt igjenDa hadde jeg ringt med en gang.... bedre en gang for mye enn en gang for liten frøken!
Da ligger din baby akkurat som minDa har jeg vært hos jmHun mente jeg muligens hadde uvi (3+ på leukocytter), så det kunne være grunnen til smertene i natt. Skal levere urinprøve til dyrkning i morra hos legen
Ellers var alt bra, og lillegutt ligger med hodet ned og rumpa planta godt oppe til venstre, akkurat som jeg har kjent selv!
❤
Så artig!Da ligger din baby akkurat som min
Min jordmor trodde mine smerter kom pga nedpress og ikke uvi. Men er nok lurt å sjekke urinen ja![]()