•Ellibelli•
Gift med forumet
Inspirert av en annen tråd - vil dere vise meg bilder av juletrærne deres?
litt usikker på hvordan jeg skal pynte mitt i år 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du noe bilde fra i fjor da?Vi pynter treet 23. Desember, så det blir lenge tilMen følger gjerne med her for litt inspirasjon.
Jeg var bekymra for det i fjor (han var 10,5 mnd), men det gikk overraskende greitMed en travel og nysgjerrig 1åring i hus så virderer vi å droppe treet i år! Er så redd hun skal velte det og få det over seg.
Mamma har de siste årene festa juletreet i en krok i taket pga katteneMed en travel og nysgjerrig 1åring i hus så virderer vi å droppe treet i år! Er så redd hun skal velte det og få det over seg.
Mamma har de siste årene festa juletreet i en krok i taket pga kattene![]()
![]()
Åh, så Koos!Her er bildene fra i fjor
Vis vedlegget 146251Vis vedlegget 146252Vis vedlegget 146253Vis vedlegget 146254
Jooooda, bruk unnskyldninga at den kan brukes til Leandervugge senereHehe, tviler på sambo går med på en krok i taket kun for juletreet![]()
Her er bildene fra i fjor
Vis vedlegget 146251Vis vedlegget 146252Vis vedlegget 146253Vis vedlegget 146254
Binder vårt fast i gardinstangen vi. 2 hunder og en halvannenåringHehe, tviler på sambo går med på en krok i taket kun for juletreet![]()
Haha, jeg prøvde faktisk å få leandervugge til lille men fikk ikke pga den krokenJooooda, bruk unnskyldninga at den kan brukes til Leandervugge senerehihi!
Det blir første julen hjemme hos oss, så det er første gang vi skal ha juletre. Gleder meg masse!! Føler vi virkelig er i ferd med å skape egne tradisjonerHar du noe bilde fra i fjor da?(var egentlig det jeg tenkte på
![]()