Vemodig å tenke påTiden har gått utrolig fort.
På disse tider for 8 måneder siden var jeg på vei inn på operasjonsstuen![]()
Jeg føler dager og måneder bare forsvinner fra meg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vemodig å tenke påTiden har gått utrolig fort.
På disse tider for 8 måneder siden var jeg på vei inn på operasjonsstuen![]()
Herregud og fader! Det ser hørtes jo bare helt fantastisk ut!Nam, så godt
Jeg ble fristet på Facebook![]()
Brownies med pekan, marshmallows, sjokolade og marengs på toppen!![]()
Da har du ikke smakt riktig typeSmaker jo bare sukker og syntetisk?!![]()
Det hørtes jo veldig godt ut daNam, så godt
Jeg ble fristet på Facebook![]()
Brownies med pekan, marshmallows, sjokolade og marengs på toppen!![]()
Ja på dagtid gjør han detSover han i vogn eller?
Det skjønner jeg. Ingen grunn til å stresse. Tar det da etter hvertNeida, det er ikke mye heller. men det er mye for MEG.
Jeg har en trivselsvekt på 55kg og er der jeg pleier ligge.
Hehe, nei..nå stresser jeg ikke med noe slankekrig...først må frøkna ut...kommer oss i sving med amming...så får vi sjå![]()
Vi trenger en bilstol til siden vi har fått oss en bil til.Grått og vått her. Skikkelig tiltaksløs idag. Vært hos fysioterapeut og handla middag, ellers ikke gjort NOE idag. Hvor skal du i vei?
ÅjaVi trenger en bilstol til siden vi har fått oss en bil til.
Dessverre var de utsolgt, men får inn flere i kveld og skal legge en av til meg slik at jeg kan hente i morgen
Heldigvis har sola dukket framStakkars, snø her også
Så koselig daDen kom i går.
Var en tur ute på lageret for å hente bæremeisen, og fant posen med de store nissene jeg trodde lå et annet sted og ikke fant i fjor
I år skal de opp
Har du hester?hvem var det som bestilte 12,02 mm med regn fra kl 1030 til 12? Det pøser ned vann og mange snakker om snø? Thihihi tror jeg har tre ikke fornøyde hopper i hagen nå! de må være gjennomvåte siden dekkkene ikke er på i dag ;P
Jaja da blir det tidlig senge tid for dem i dag!
Har kjøpt en liten Suzuki Swift 4*4ÅjaHvilken bil har dere kjøpt?
Ja det er jo luxus-life!JaKan virkelig bli vant til dette altså!
Å fryse er noe av det versteFy som jeg er lei av å fryse fortiden. Er utrolig varm av meg egentlig. Men fryser som jeg skulle vært i en fryseboks!
Jeg krysser fingre for dereDet er ingen god avslutning på dagen
Håper på en bedre kveld i dag![]()
Hvor skulle dere da?Jeg kommer meg ikke i gang med noe i dag, jeg.
Bør gå og få på meg litt andre klær, få på lille U litt andre klær enn pysjen og dra avgårde, men har ikke lyst til å kjøre i dette været..
HahaIdag er dagen der ingenting blir gjortfrøkna vil nemlig ikke sove mer enn 20 minutter og det i seg selv tar en halvtime å prøve på. Tro om hun sov seg ferdig inatt?
![]()
Tusen takkOk lykke til![]()
Vi skulle kjøpe bilstol siden vi trenger flere nå som vi har flere bilerHvor skulle dere da?![]()