Pinnekjøtt

Kålormen

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Sensommerbarna 2019
Kan vi spise det? Det koker jo i evigheter så jeg kan ikke helt se hvorfor ikke, men så husker jeg ei venninne var lei seg for å ikke kunne spise pinnekjøtt da ho var gravid.

Pinnekjøtt er helt trygt :)

Julen hadde vært avlyst om jeg ikke hadde fått pinnekjøtt.
Akkurat nå brekker jeg meg ved tanken av pinnekjøtt, så det blir vel isvann og tomatsuppe rett i koppen på meg 24 desember :-)

Ja, heldigvis! Ellers hadde jula blitt trist her i huset.

Julaften hadde ikke blitt det samme uten :) Håper bare at det smaker normalt og veldig godt når jeg skal ha det, for akkurat nå er det ikke så mye mat som er god synes jeg.

Ja, det er jo gjennomkokt. Måtte ha det til middag i går. Minner ørlite gran om spekemat, så det smakte fantastisk :)

Åååå jenter det vaaaar sååå syyyykt godt!!! Beste måltidet jeg har hatt på månedsvis! Og jeg har jo hatt julestemning i ukesvis! I kveld var det tusen stearinlys, fyr i peisen, julesalmer, juledekt bord og deilig, deilig julemiddag! Det var så vakkert at jeg måtte grine litt.

Åååå jenter det vaaaar sååå syyyykt godt!!! Beste måltidet jeg har hatt på månedsvis! Og jeg har jo hatt julestemning i ukesvis! I kveld var det tusen stearinlys, fyr i peisen, julesalmer, juledekt bord og deilig, deilig julemiddag! Det var så vakkert at jeg måtte grine litt.
Fantastisk!! :D :D Jul <3

Har ikke spist pinnekjøtt på 4 år. Julaften kan ikke komme fort nok!!

I know!! Har vært med familien til mannen, og de spiser ribbe.. Ingen favoritt. Pinnekjøtt i mitt hjerte!!

Back
Topp