Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skjer?
Hvorfor det?!![]()
Kjenner meg sååå igjenEn unge på badet, en spiser. Den neste halvtimen blir slitsom. Mannen ventet hjem i løpet av den tiden, og håper jeg klarer beholde roen, hvilket i hovedsak avhenger av hvor mye yngste, som enda spiser, tuller og drøyer. Eldstemann er grei, ham har vært på do nå, og kler av seg. Han er egentlig klar for at jeg pusser tennene hans straks, men lillesøster derimot som ikke har spist noe særlig i dag vil ha mere kveldsmat...
Hva i all verden har skjedd?Den har i all hovedsak vært finmen nå er jeg forbanna
![]()
Så slitsomtIdag er absolutt ikke dagen for at mini vil sove:-/. Har holdt på i 1.5 time nå og han har egentlig sovnet 3 ganger og hver gang jeg legger han over i egen seng våkner han..
Da er det verre [emoji14]Og det har jeg ikke tålmodighet til[emoji14]
Hadde absolutt ikke vært å forakteHåper det gjentar seg i natt![]()
SkjønnerSkrev det ut i desperasjon..[emoji14].kan ikke si for mye her...men samarbeid er ikke alltid lett
Håper jeg ogsåSå slitsomt
Håper han snart finner roen..
Godt å høreVi hadde en fantastisk tur![]()
Hurra for hjelpDer kom mannen hjem. Da får jeg litt avlastning i det at jeg burde være både oppe og nede.
Det er herlig!Helt fantastisk.
Utrolig deilig å ha slik natur nesten rett utenfor døren![]()
Huff, slitsomt når det er sånnNoen gode tips for å få jentungen til å sove i juniorseng?
Det tar mange timer hver kveld og snart 1 mnd siden vi byttet :/
Hva skjer?Gi meg styrke!!
Vi kjører forbi jobben så ser de han er han ille ute :OAh. Min var ikke heller med på mine kontroller. Men det var pga jobb. Og litrn vits egentlig for vår del. Han var med på ultralyden da![]()
Håper det løser segJa...må det[emoji14]
![]()
Han kan da vel omså være med på en kontroll uten at han er ille ut pga jobben? Spørs vel hva han er sykemeldt for og da.men det er vel en grunnVi kjører forbi jobben så ser de han er han ille ute :O