Skravletråd November

En unge på badet, en spiser. Den neste halvtimen blir slitsom. Mannen ventet hjem i løpet av den tiden, og håper jeg klarer beholde roen, hvilket i hovedsak avhenger av hvor mye yngste, som enda spiser, tuller og drøyer. Eldstemann er grei, ham har vært på do nå, og kler av seg. Han er egentlig klar for at jeg pusser tennene hans straks, men lillesøster derimot som ikke har spist noe særlig i dag vil ha mere kveldsmat...

Han er sykemeldt. Mener at han nettopp var på ul... 3 uker siden i morgen :/ blir med på neste da :)
Ah. Min var ikke heller med på mine kontroller. Men det var pga jobb. Og litrn vits egentlig for vår del. Han var med på ultralyden da :)

Sååååå trøtt.... så veldig trøtt

Og klokka seks til ca åtte er mannen på fotballtrening, så jeg må ta kveldsstell og legging av unger.... og vil helst sove nå selv...
Usj....:( håper det gikk greit i kveld!

Heldige meg. Gikk inn på vaskerommet (ikke det nye!) og fant mye vann på gulvet... den er sikkert sur for at vi har kjøpt oss ny tenker jeg... vaskemaskinen altså.
Så han spydde ut litt vann?!:eek: kult......

Idag er absolutt ikke dagen for at mini vil sove:-/. Har holdt på i 1.5 time nå og han har egentlig sovnet 3 ganger og hver gang jeg legger han over i egen seng våkner han..

Der kom mannen hjem. Da får jeg litt avlastning i det at jeg burde være både oppe og nede.

Back
Topp