Skravletråd November

Tidvis. Jeg må bare huske å spise så går det bedre. Har vel noen uker til meg kvalme foran meg..
Slik holdt jeg kvalmen for det meste i sjakk. Måtte spise i det øyeblikket jeg stod opp. Og ikke for store måltider. Heller mange små.

Slik holdt jeg kvalmen for det meste i sjakk. Måtte spise i det øyeblikket jeg stod opp. Og ikke for store måltider. Heller mange små.
Ja, husker det var den oppskriften som hjalp sist også . Gruer meg til det blir mer å gjøre på jobb. .. Da veit jeg ikke om jeg har tid til å spise :o

Ja, husker det var den oppskriften som hjalp sist også . Gruer meg til det blir mer å gjøre på jobb. .. Da veit jeg ikke om jeg har tid til å spise :o
Nøtter og noe annet enkelt du bare kan hive i deg i farta :) småsulten posene var poppis her. Og en nutrilettbar i ny og ned. En bit her,en bit der [emoji14]

Nøtter og noe annet enkelt du bare kan hive i deg i farta :) småsulten posene var poppis her. Og en nutrilettbar i ny og ned. En bit her,en bit der [emoji14]
Ja, det var lurt :) eller så må jeg faktisk vare krysse meg ut hver 2 time så jeg kan få I meg mat. . :/

Ut på tur, aldri sur.
Fikk prøvd bæremeisen med lille U i dag :)
033.JPG

Sååååå trøtt.... så veldig trøtt

Og klokka seks til ca åtte er mannen på fotballtrening, så jeg må ta kveldsstell og legging av unger.... og vil helst sove nå selv...

Back
Topp