Ja, det er liksom ikke det samme uten henne..Ja det blir koselig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er liksom ikke det samme uten henne..Ja det blir koselig![]()
Nei, hun er en del av skravlegjengen hun..så det merkes jo når hun er vekkeJa, det er liksom ikke det samme uten henne..
Åh :/ er kvalmen like ille enda?Hehe [emoji14] har ikke laget meg mat enda. Ble så kvalm at jeg måtte ligge litt I ro...
Så absoluttNei, hun er en del av skravlegjengen hun..så det merkes jo når hun er vekke![]()
Bleie bukse?
Tidvis. Jeg må bare huske å spise så går det bedre. Har vel noen uker til meg kvalme foran meg..Åh :/ er kvalmen like ille enda?
Slik holdt jeg kvalmen for det meste i sjakk. Måtte spise i det øyeblikket jeg stod opp. Og ikke for store måltider. Heller mange små.Tidvis. Jeg må bare huske å spise så går det bedre. Har vel noen uker til meg kvalme foran meg..
Ja, husker det var den oppskriften som hjalp sist også . Gruer meg til det blir mer å gjøre på jobb. .. Da veit jeg ikke om jeg har tid til å spiseSlik holdt jeg kvalmen for det meste i sjakk. Måtte spise i det øyeblikket jeg stod opp. Og ikke for store måltider. Heller mange små.
Nøtter og noe annet enkelt du bare kan hive i deg i fartaJa, husker det var den oppskriften som hjalp sist også . Gruer meg til det blir mer å gjøre på jobb. .. Da veit jeg ikke om jeg har tid til å spise![]()
Ja, det var lurtNøtter og noe annet enkelt du bare kan hive i deg i fartasmåsulten posene var poppis her. Og en nutrilettbar i ny og ned. En bit her,en bit der [emoji14]
Stemmer detBleie bukse?![]()
Åhh så kjekt. Der så det veldig fint ut
Det er veldig fint der, og det beste med alt, det er nesten rett utenfor døren vårÅhh så kjekt. Der så det veldig fint ut![]()
Genialt daDet er veldig fint der, og det beste med alt, det er nesten rett utenfor døren vår![]()
Så koselig
Den var fin, nydelig farge.Stemmer det![]()
Han likte det veldig godt.Så koseliglikte han det?