Blødning.. igjen

spero

Blir kjent med forumet
Hadde ny blødning på fredag. Da var det nesten 2 uker siden sist. Håper det var hematomet/blodansamlingen som tømte seg? Noen erfaringer? Det var "friskt" blod som fylte hele truseinnlegget. Også stoppet det med en gang. Bare sånn "poff". Ingen slim eller klumper. Ikke tegn til blod etter det. Men jeg føler symptomene er svekket. Vel ikke i går for da lå jeg kjempekvalm hele dagen. Men idag er formen bedre enn på lenge. Skal på kontroll i morgen tidlig, heldigvis! Jeg bare er håpløst bekymret nå :confused: 8 uker i dag..

Lykke til i morgen! Det går nok bra :)
Jeg hadde en sånn blødning på onsdag, etter å ha mistet symptomene mine. Torsdag gikk det over til brunt da, og er det fortsatt. Var på UL på fredag og hjertet banket :)

Begynte å tenke på om det kan være noen sammenheng med at jeg "egentlig" skulle hatt mensen nå, om jeg ikke hadde vært gravid.. Hvem vet?

Lykke til i morgen! Det går nok bra :)
Jeg hadde en sånn blødning på onsdag, etter å ha mistet symptomene mine. Torsdag gikk det over til brunt da, og er det fortsatt. Var på UL på fredag og hjertet banket :)

Begynte å tenke på om det kan være noen sammenheng med at jeg "egentlig" skulle hatt mensen nå, om jeg ikke hadde vært gravid.. Hvem vet?

Så godt å høre. Var selv på ul 6+5 og fikk se hjerte banke. Men gyn var ganske negativ derfor oppfølging i morgen. Krysser fingrene <3

Så godt å høre. Var selv på ul 6+5 og fikk se hjerte banke. Men gyn var ganske negativ derfor oppfølging i morgen. Krysser fingrene <3

Uff da, krysser fingrene for at alt er bra i morgen! :)
Jeg skal på ny UL om 3 uker, men slik som jeg forstod det på min gyn var det ikke noe mere sjanse for at jeg skulle miste de 12 første ukene, enn andre uten blødning. Men vi så ikke hvor blødninga kom fra da.

Uff da, krysser fingrene for at alt er bra i morgen! :)
Jeg skal på ny UL om 3 uker, men slik som jeg forstod det på min gyn var det ikke noe mere sjanse for at jeg skulle miste de 12 første ukene, enn andre uten blødning. Men vi så ikke hvor blødninga kom fra da.

I mitt tilfelle fant de en blodansamling i livmor som utgjorde større risiko. Får bare vente å se i morgen. Er jo ikke annet å gjøre. :-)

Back
Topp