Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de får eg vælDet er sant. Men da får du senga for deg selv og i det minste![]()
Får liste deg inn ikveld da og håper du ikke vekker hanJa de får eg vælde værsta er att han ska ligga længre imorgon då. De liker eg ikke før då må eg Upp me mina 2 små.
Hehe, du er ikke den første som sier det, heller ikke den sisteJasså herligt![]()
Hver gang eg ser på nicken din så
Får eg så lust på Daim![]()
HeheÅh ja. Jeg fikk i julegave av han for to år siden en tur til England. Fordi forje turen vi var der ble han matforgiftet. Men han hadde ikke bestilt billetter eller noe. Det var bare at vi måtte finne en dato. Vel den turen har jeg ikke sett mye til haha![]()
Så fikk jeg spa og massasje, ikke sett noe til det heller
Men jeg skal ikke klage har verdens søteste og snilleste mann som prøver så godt han kan. Får heller ta det igjen når snuppa blir litt eldre![]()
Ja får gjøra detFår liste deg inn ikveld da og håper du ikke vekker han![]()
Nei de førstår eg .hahahHehe, du er ikke den første som sier det, heller ikke den siste![]()
Kjenner til den der. Nesten fast prosedyre her i huset. Blir litt rabalder av og til. Han tenker at det må jo være greit, for jeg er jo våken likevel!Ja de får eg vælde værsta er att han ska ligga længre imorgon då. De liker eg ikke før då må eg Upp me mina 2 små.
Haha førstår det.Kjenner til den der. Nesten fast prosedyre her i huset. Blir litt rabalder av og til. Han tenker at det må jo være greit, for jeg er jo våken likevel!
Haha førstår det.
Faktigst så får han ikkje sova så længe før både 3 åringen och minste på 16 Mnd står i trappan å ropar på han att han ska vakna![]()
Er på plass i senga jeg.Vurderer å legg meg..
På plass jeg også. Gidder ikke å vente på gubbis, han er på fest.Er på plass i senga jeg.
Venter bare på mannen som er på badet
Jeg er på mitt tredje barn og har aldri eid en ammepute, jegPå plass i sengen med ny ammepute![]()
Jeg er på mitt tredje barn og har aldri eid en ammepute, jeg![]()
Jeg har alltid sittet med beina i kryss og lagt ungen i "gropen", jegJeg hadde heller ikke ammepute på førsten, men tror jaggu med jeg skal ha på neste!!
Elsket å amme på helsestasjonen pga de putene![]()
Er på plass i senga jeg.
Venter bare på mannen som er på badet
Jeg har alltid sittet med beina i kryss og lagt ungen i "gropen", jeg