Skravletråd November

Hadde ei som lå med anklene kryssa over nederste høyre ribbein. Syns jeg kjenner det ennå, lurer på om jeg har fått en muskelseparasjon

Åh ja. Jeg fikk i julegave av han for to år siden en tur til England. Fordi forje turen vi var der ble han matforgiftet. Men han hadde ikke bestilt billetter eller noe. Det var bare at vi måtte finne en dato. Vel den turen har jeg ikke sett mye til haha :)
Så fikk jeg spa og massasje, ikke sett noe til det heller:p
Men jeg skal ikke klage har verdens søteste og snilleste mann som prøver så godt han kan. Får heller ta det igjen når snuppa blir litt eldre :D
Hehe :p du får bare mase ut av han de ;)

Herregud fant hjerte idag ❤️ er ei jeg har blitt kjent med som kanskje har mistet. Får helt panikk jeg da ... Så tenker jeg. Håper alt er bra hos meg ❤️ håper det :) at det ikke har skjedd noe med blodansamling. Venter på svar på time på kvinneklinikken :)

Fikk kjøpt meg ammepute og snuppa fikk tallerken med rom :D fant og 2 fleece jakker til meg. Spiste ute og dro hjem :) hun fikk en søt bamse og :)

Hva skal dere i morgen? :) her må vi ta litt husarbeid ellers ingenting. Greit å holde gubbe og barn inne når de akkurat har blitt bra :p gubben hoster enda da x)

Ja de får eg væl :) de værsta er att han ska ligga længre imorgon då. De liker eg ikke før då må eg Upp me mina 2 små.
Kjenner til den der. Nesten fast prosedyre her i huset. Blir litt rabalder av og til. Han tenker at det må jo være greit, for jeg er jo våken likevel!

Kjenner til den der. Nesten fast prosedyre her i huset. Blir litt rabalder av og til. Han tenker at det må jo være greit, for jeg er jo våken likevel!
Haha førstår det.
Faktigst så får han ikkje sova så længe før både 3 åringen och minste på 16 Mnd står i trappan å ropar på han att han ska vakna :p:p

Haha førstår det.
Faktigst så får han ikkje sova så længe før både 3 åringen och minste på 16 Mnd står i trappan å ropar på han att han ska vakna :p:p

Herlig med en som kan vekkes!

Jeg kunne kjørt støvsugeren oppunder dyna på mannen min uten at han ville gjort mer enn å grynte noe i halvsinne/-søvne og sove videre

Utrolig irriterende.

På plass i sengen med ny ammepute :D

Er på plass i senga jeg.
Venter bare på mannen som er på badet

"Lagt oss" vi og.. Bare.. Her ligger mannen og snorker ved siden av meg, mens jeg ser på the walking dead :p

Back
Topp