Sparkepute?au aua au....ribbbeina på v. side.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sparkepute?au aua au....ribbbeina på v. side.
Ja er visst detSparkepute?
Ja, enig!Elsker skogen og den friske luften
Vi fant også et juletre som vi merket med rød sløyfeskal ha det på loftstua i desember..
Grusomme meg er morsom![]()
Hehefør min fant meg var han kun på polet og I banken og kjøpte gaver
![]()
Au au :/ gir hun seg ikke?Ja er visst det
HeheMin var før han møtte meg kjøpte han bare sånne pakker du får kjøpt på parfymerier med deo og parfymehaha
Joda. sparker ikke der hele tiden...men sitter igjen som smerte likevel. som en brist...men kan vel ikke være så gale...hmAu au :/ gir hun seg ikke?
Det er herlig med litt alene tid, her sover tuppa og gubbis er på festMannen og barnen har redan lagt seg kl 19:30. Her ligger eg på sofan å nyter stillheten![]()
Huff,så kjipt :/Joda. sparker ikke der hele tiden...men sitter igjen som smerte likevel. som en brist...men kan vel ikke være så gale...hm
Hørtes deilig utMannen og barnen har redan lagt seg kl 19:30. Her ligger eg på sofan å nyter stillheten![]()
Jasså herligtDet er herlig med litt alene tid, her sover tuppa og gubbis er på fest![]()
Ja e det faktigst. Risikerer væl att mannen våkne nær eg legger meg og er uppe halva natten .Hørtes deilig ut![]()
Joda. sparker ikke der hele tiden...men sitter igjen som smerte likevel. som en brist...men kan vel ikke være så gale...hm
Såpass ja. Hinsides vondt iallefall...Du kan få en brist når de sparker så mye der, har hørt om en som brakk ribbeinet en gang fordi babyen sparka så hardt :O
Oj såpas ja. Kan man få detDu kan få en brist når de sparker så mye der, har hørt om en som brakk ribbeinet en gang fordi babyen sparka så hardt :O
Det er sant. Men da får du senga for deg selv og i det minsteJa e det faktigst. Risikerer væl att mannen våkne nær eg legger meg og er uppe halva natten .
Hehede tar enkle utveier se mannfolka
)
Hahaa. Samme herJasså herligt![]()
Hver gang eg ser på nicken din så
Får eg så lust på Daim![]()