Ja fikk fullstendig panikk...ikke opplevd før.Åh, det er bra du ble sjekket da ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja fikk fullstendig panikk...ikke opplevd før.Åh, det er bra du ble sjekket da ♡
Enda godt du ble tatt på alvor og fikk komme innJa fikk fullstendig panikk...ikke opplevd før.
Du er høygravid i et svangerskap som har vært litt "turbulent", skjønner godt du lett får panikk..Ja fikk fullstendig panikk...ikke opplevd før.
Ja veldig forøyd med de der oppe.Enda godt du ble tatt på alvor og fikk komme inn![]()
Jada det er jo sant det. Blødninger. foranliggende morkake. innleggelse med premature rier. lurerier etterpåDu er høygravid i et svangerskap som har vært litt "turbulent", skjønner godt du lett får panikk..
Og når det kommer til barn i magen, panikk er en fin ting![]()
Nja selv om det meste nå er klart så kjenner jeg at jeg er skikkelig stressetSå flink du erdet blir nok stas å få!
Så tristDa sovnet svigerfar stille inn for ca en time siden. Ufattelig trist selv om det var forventet
Klem til dere ♡♡Da sovnet svigerfar stille inn for ca en time siden. Ufattelig trist selv om det var forventet
Hva skjer? :/Hva skjer med verden?![]()
Uff, ja! Klarer ikke å skru av tv'n og bare legge megHva skjer med verden?![]()
Frankrike. Nyhetene.Hva skjer? :/
Uff, det er ekkelt!Hva skjer med verden?![]()
Å ja det jaFrankrike. Nyhetene.
Ja! Virkelig grusomt!Å ja det jaklarer ikke lese pga hormoner eller se på tven. Grusomt :'(
Tusen takk ♡Så trist
Sender en god klem
Tusen takk ♡Klem til dere ♡♡
Bra han "husket" det igjen daTok tilbake fjernkontrollen og spurte litt krast om vi heller kunne se film i morgen, når det ikke er no bra på tv. Ingen problem, han hadde glemt, eller "glemt", at jeg ser på tv på fredageneØla får jeg bare ikke irritere meg over vel...
Nei, det har man rett og slett ikke tid tilHehe. Hadde vendt meg til å bare jatte med som regelmen etter jeg fikk jenta mi, har jeg ikke tid til å sitte i timesvis og jatte med lengre
![]()