Endelig fredag!

Attpåklatt2016

Venter nr. 3 i januar 2016
Nok en uke er snart over, helga har startet og vi kan slappe av :)

Hva har dere planer om i helgen da damer?

Her skal eldste ha discobursdag med en kompis om en time, heldigvis ikke hjemme :p Jeg har ordnet spilleliste, kake og gele så nå er resten mannen sitt ansvar ;)

Mammahelg ❤️ elsker de!
Så nå har barna spist taco (jeg klarer ikke smaken i svangerskapet her), barnetv står på, og jeg strikker på teppet til lillemor .
Begynt å få sånn redebyggingbehov den siste uka så ble stressa for dette :)

I kveld blir det nok tv-serie, popcorn og te på meg. Aleine. Mannen skal ut med jobb, "lønningspils" med cola:-P

I morgen blir det nok litt rydding og vasking, muligens litt jobb og kanskje en liten tur på kjøpesenteret;-) På søndag har jeg bursdag:-D Da skal jeg sove lenge, forhåpentligvis spise en god lang frokost med mann og barn og bare kose meg og slappe av resten av dagen:-)

Og ellers: 5 uker igjen til ferie! :-D På tide å begynne på julegavene:-P og alt annet som skal gjøres til jul - neste helg;-)

I helga hadde jeg planer om å rydde litt rundt husene til vinteren og få flytta hønene inn i vinterhuset sitt i fjøset. Og få på plass stellebordet på badet og sprinkelsenga på soverommet vårt :) men vi får se hva jeg får gjort, skal ikke så mye aktivitet til før jeg får litt vel vonde kynnere.. Så godt mulig det blir go-stolen med strikketøyet istedet, helt ok det også ;)

Jeg har sett såå fram til fredag kl.7. Da er snuppa på 3 år i seng og jeg kan endelig roe ned. Har vært hjemme med febersykt barn i dag istedenfor fri hele dagen pga sykemelding. Er jo mer jobb med halvsykt barn enn å være på jobb :p

I kveld skal jeg strikke ferdig en kjappstrikka drakt til lillesøster og forhåpentligvis ferdigstille en barselgave :)

Ellers har vi lite planer i helgen. Har et håp om at mannen i huset kan ta med kommende storesøster ut på noe slik at jeg kan få litt sofatid alene ;)

Så fine planer dere har :)

Vi skal (eller mannen skal heter det vel strengt tatt) starte å pusse opp badet. Siste tingen som skal på plass før alt er klart for lillemor :) Jeg skal male to hyller til veggen på rommet hennes og en mur der inne, det er bare tiltak å få startet :p Gleder meg til badet er på plass og vi endelig kan slappe helt av!

Fått ryddet litt i dag! Halvveis pakket toalettsaker til sykehuset :p gjort klart to posen med sengetøy, laken, kluter, håndkler osv til babyen som skal vaskes i helgen :) venter en uke eller to med å vaske klær til babyen. Så skal mine klær vaskes og fødebagen pakkes etter det tenker jeg :) kommer til å gå fort!
I dag er jeg aleine til 23 i kveld. Siden kjæresten jobber til 20 så drar han og skater med sjefen sin :p han må nyte det nå når han kan! Hehe
Så jeg har kjøpt meg grandis, chips, sjokolade og en liten julebrus som jeg skal kose meg med til norske talenter og senkveld :D

Kan legge til at jeg plutselig har fått behov for å se gjennom babyklærne fra storesøster. Så muligens jeg henter fram esken med 50/56 for å få litt overblikk over hva vi har fra før :) regner med vi egentlig ikke mangler noe.

Vi har filmkveld med storesøster på 8 og et halvt. Ser Harry Potter og mysteriekammeret. Koser oss med popcorn og saft.☺
I morgen tenker vi å ta en tur på familiebading i varmtvannsbasseng. Jeg trenger litt oppmykning...

Jeg er så sulten! Venter på at mannen og 9 åringen skal komme hjem, da blir det pasta med fløtesaus, erter og skinke og varme rundstykker. Mmm... Prøve å få med meg gubben på å se de to siste episodene av serien vi holder på med :D

Vi har filmkveld med storesøster på 8 og et halvt. Ser Harry Potter og mysteriekammeret. Koser oss med popcorn og saft.☺
I morgen tenker vi å ta en tur på familiebading i varmtvannsbasseng. Jeg trenger litt oppmykning...
Det hørtes deilig ut! Både popcorn og varmtvannsbasseng ;)

Har brukt dagen i sofaen og endelig fått redigert film fra bryllupet! Har spist middag hos svigers, mannen har lagt jentungen, så nå venter det sofakos :) Absolutt ingen planer for helga :p

Har brukt dagen i sofaen og endelig fått redigert film fra bryllupet! Har spist middag hos svigers, mannen har lagt jentungen, så nå venter det sofakos :) Absolutt ingen planer for helga :p
Når var bryllupet? Vi fikk opp bryllupsbildet til jul i fjor, giftet oss i juli 2009 :p

Hatt fri, våknet kl 8. Fått gjort litt husarbeid, fått ferdig oppgave og fremføring til tirsdag samt jobbet med oppgave jeg har i praksis. Spist lunsj med ei venninne og vindushoppet:)

Nå er middagen på bordet og jeg venter mannen hjem straks, så skal vil kose oss:)
I morra skal vi ut å handle litt til jul, og spise ute. Søndag skal jeg jobbe 7-14 og feire 3 åringen kl 15 med familie:)
En kose helg med andre ord :D

Hatt fri, våknet kl 8. Fått gjort litt husarbeid, fått ferdig oppgave og fremføring til tirsdag samt jobbet med oppgave jeg har i praksis. Spist lunsj med ei venninne og vindushoppet:)

Nå er middagen på bordet og jeg venter mannen hjem straks, så skal vil kose oss:)
I morra skal vi ut å handle litt til jul, og spise ute. Søndag skal jeg jobbe 7-14 og feire 3 åringen kl 15 med familie:)
En kose helg med andre ord :D
Høres ut som en deilig helg!

Brukt dagen på å sette sammen skaper til lillebror. I morgen får jeg vel begynne å fylle det opp igjen.

Har vasket hus i dag, fått roser av kjæresten, vært på biblioteket med snuppa på 5 å leid lydbøker og en julebok fra jul i svingen. Spist taco, litt smågodt...tenkte å få litt alene tid med min kjære men da fant han plutselig på at han skulle legge seg 21.45, på gjesterommet for jeg er jo oppe 1000 ganger iløpet av natta å pisser såklart(off så synd i han) så der røyk den alenetiden..jaja sensitiv og gravid sier jeg bare :(:rolleyes::dead:

Har vasket hus i dag, fått roser av kjæresten, vært på biblioteket med snuppa på 5 å leid lydbøker og en julebok fra jul i svingen. Spist taco, litt smågodt...tenkte å få litt alene tid med min kjære men da fant han plutselig på at han skulle legge seg 21.45, på gjesterommet for jeg er jo oppe 1000 ganger iløpet av natta å pisser såklart(off så synd i han) så der røyk den alenetiden..jaja sensitiv og gravid sier jeg bare :(:rolleyes::dead:
Isj, jeg syns da ikke at han kan klage på at DU er oppe om natta? Skal han ligge på gjesterommet de første mnd etter at babyen har kommet også da eller? Det er mye lettere å bli vekt av en baby som vil ha mat enn at du går på do.

Men, veldig snilt av han å gi deg roser da :) akkurat det skjer vel en gang hvert skuddår her i huset :p

Når var bryllupet? Vi fikk opp bryllupsbildet til jul i fjor, giftet oss i juli 2009 :p
Hehe ;) Jeg tenkte at det var best å gjøre det så fort som mulig, ellers ville det blitt enda en ting på ventelista! Hærlighet så mye bilder som skulle blitt til fotobøker!
Gifta oss 19. september :)

Back
Topp