Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida, her er det totalrenovering. Tak, vegger, isolasjon, vinduer osv.Ah. Hva har dere tenkt å gjøre?bare male litt og sånt eller?
Er vel bare å smøre seg med tålmodighet; desverre...nææhhgir opp
![]()
hehe..kA kakeSkulle få servert kake, men så var det kveldsmat først. Så den kaka tok knekken på meg![]()
![]()
Uten tvilHahahatror den røde blir bedre
![]()
Det er detEr vel bare å smøre seg med tålmodighet; desverre...
Oj oj :O ja, vet vi snakka en gang tidligere om tanken på nytt hus og at det ikke ble slik. Men når man trives såNeida, her er det totalrenovering. Tak, vegger, isolasjon, vinduer osv.til og med murpipa blir ny
![]()
Vi tenkte egentlig å bygge nytt hus, men plassen vi bor på;tomten og utsikten er ganske flott til å være her vi bor så vi klarer ikke flytte her fra, så da gjør vi det beste ut av huset![]()
Vi har 1,5 mål tomt mens de nye tomtene i kommunen kun et på 750 kvm.![]()
Er innom de jeg også nå og han ser ihvertfall fredelig utNei, det er for ungt![]()
Godt det da<3 huff![]()
Det høres da veldig lovende utKom mer slim i sted ja. såvidt litt blod i.
Det er godt det da<3Er innom de jeg også nå og han ser ihvertfall fredelig ut![]()
Ja. jo...men mista troa nåDet høres da veldig lovende ut
ooohhh nammeSjokoladekake med alt for mye krem![]()
![]()
Kan ikke tenke mer på den i dag daooohhh namme![]()
Nei heheKan ikke tenke mer på den i dag da![]()
Ja, det skjønner jeg, det er vel noe man blir innstilt på.. håper hun finner veien utDet er det![]()
Er jo ikke det at man kan forvente noe nå. er jo ikke uke 38 engang. er jo bare det at det hele tiden har vært så mye tegn og det med innleggelse og flere besøk på føden. så da tror man jo før, men ja...
Hun kommer når hun kommer![]()
Ja, jeg trives godt herOj oj :O ja, vet vi snakka en gang tidligere om tanken på nytt hus og at det ikke ble slik. Men når man trives så![]()
Kommet langt?God kveldhelt oppslukt med pretty little liars jeg
![]()
Jada. klar når hun er klarJa, det skjønner jeg, det er vel noe man blir innstilt på.. håper hun finner veien ut![]()