Bilsete nr. to

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hvilket anbefaler du?

Noen som har erfaring med testvinneren, concord reverso f.eks? Hvor stort det er osv? :)

Har begynt å titte litt på dette og er ute etter litt erfaringer:)
Snuppa er bare 3,5 mnd, og har god plass i babysetet, men tenker det er greit å følge med litt om det kommer noen tilbud osv.

Har ikke prøvd det, er SÅ fornøyd med BeSafe så har ikke vurdert noe annet:)

Veldig fornøyd med besafe her også :)
Har ikke erfaring med noe annet sete heller da..

Vi kjøpte concord reverso å jeg er ikke fornøyd! Vi vurderer å kjøpe ett annet i stedet.. men klart det varierer fra bil til bil, men i touran passer det ikke perfekt.. pluss at det går ikke å justere beltene lenger opp, så dem er liksom nedenfor skuldrene.

Vi kjøpte concord reverso å jeg er ikke fornøyd! Vi vurderer å kjøpe ett annet i stedet.. men klart det varierer fra bil til bil, men i touran passer det ikke perfekt.. pluss at det går ikke å justere beltene lenger opp, så dem er liksom nedenfor skuldrene.
Hæ? Kan man ikke justere selene? :o

Vi har beasfe izi plus. Tar en del plass, men mini sitter godt i det. Syns selene er litt tunge å få strammet ordentlig.

Det høres jo ikke så positivt ut med beltene da:/

Vi har izi KID

Er det veldig stort? Bør kanskje testes i bilen min uansett men.
Men izofixen der er i setet? Eller er det en egen base?

Vi er veldig fornøyde med våre Britax seter som går til 25 kg bakovervendt.

Britax Multi Tech og Max Way.

Back
Topp