Jubeltråd :)

Tok siste test igår jeg.. har ikke nerver til detta hehe..
Tok blodprøve på jobb igår også tar jeg ny imorgen også ser jeg at de er riktig doblet før jeg slutter å tenke mer på det hehe :)
Skal gi meg neste uke :) har en digital til! å dette skal jo gå bra, så da trenger jeg ikkje de testene på noen år ;)
 
Jubler idag for hcg verdi på 89 på 14 dpo :):):)
 
Juhuu! Da slenger jeg med en jubel for at min bestevenninne og mannen sin bestekompis (som er et par) endelig fikk vite det. De har en liten en som skal døper i Hellas til sommeren og det er litt forventet at vi skulle komme. Hun begynte å planlegge utifra når vi kunne ol så vi ble pent nødt for å fortelle det. Denne gangen ble det sagt over face time når begge våre og begge dems barn hadde sovnet :D veldig gøy å kunne si det til noen i vår Krets :p
 
3 dager til UL!
 
7 uker, er kvalm av nervøsitet og spenning!
Skjønner deg godt! Var på gråten når jeg ringte for å bestille tidlig ul i dag. Er sååå redd! Men denne gangen går det veien for oss begge! ❤
 
Skjønner deg godt! Var på gråten når jeg ringte for å bestille tidlig ul i dag. Er sååå redd! Men denne gangen går det veien for oss begge! ❤

Forstår deg godt. Vurderte et annet sted denne gangen, siden det ikke var så positivt sist, men gikk for samme sted.
Jeg føler det går bra denne gangen, så det må det bare.

Denne gangen blir det julispirer på oss <3
 
Jubler for alle med bankende hjerter på ul!
 
Back
Topp