SpennendeWææh. Har sendt avgårde lånesøknad til banken idag :O spennendeee![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SpennendeWææh. Har sendt avgårde lånesøknad til banken idag :O spennendeee![]()
Eller rød millionærJaa. Gjeldsslaver for resten av livet [emoji14] haha. Men håper på positivt svar. Vært herlig å endelig eie fremfor leie![]()
Åhh nei. Så tristDa ser det ut som om svigerfar ligger på det siste :-/
ooohh spennende. lykke tilWææh. Har sendt avgårde lånesøknad til banken idag :O spennendeee![]()
Han er bare 68 år så ikke så gammel heller:-/. Er egentlig forventet da han lever litt på lånt tid. Har kols og vi har vel ventet på det nå siden tidlig høst.Åhh nei. Så tristEr han gammel
? Hva feiler han?
<3<3
hehe kanskje akkurat fått klart og trøkka ut et bryst liksomHehe, ja, ser for meg at du skal amme i den
Husker ikke hva jeg hadde med tuppa... ergerlig.
hahaha ja...Er en stund til den 18![]()
Takk for detGratulerer med salget![]()
hehe...jasså?Du får skrike høyt her hvis du føder i helgen, så blir jeg med deg på sykehuset![]()
Han er bare 68 år så ikke så gammel heller:-/. Er egentlig forventet da han lever litt på lånt tid. Har kols og vi har vel ventet på det nå siden tidlig høst.
Ikke kjekt når de dør så unge:-(. Gubben og broren har vært innstilt på det en stund så tar det foreløpig med fatning.Det er ikke så gammelt nei.
Min farmor døde 67år og det var uventet.
Trist er det uansett, huff. hvordan tar sambo dette?
Hihi. Likte den!Eller rød millionær![]()
Nja. Ser på ulike, men har bare søkt om finansieringsbevis slik at vi har finansieringen i boks om vi finner det perfekteSpennendefunnet hus?
Det forstår jegvi leier ut i kjelleren og har heldigvis en flink leieboer sånn sett
![]()
Ikke som jeg kan huskeVeldig stor forskjell fra hvordan det var her i vår og sommer! Er det sånn hvert år? ?
Det er jo supert!Jada bor vi bare 10 minutter unna begges familier
![]()
Godt å høreJa, det hadde vært det beste
Føler meg litt bedre i dag da![]()
Ja, det blir gøy for vesla og vokse opp nært familien sinDet er jo supert!![]()
Haha, det hadde jeg likt å setthehe kanskje akkurat fått klart og trøkka ut et bryst liksom![]()