Nei, så tristDa ser det ut som om svigerfar ligger på det siste :-/
Klem ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, så tristDa ser det ut som om svigerfar ligger på det siste :-/
Spennende jaWææh. Har sendt avgårde lånesøknad til banken idag :O spennendeee![]()
Jaa. Gjeldsslaver for resten av livet [emoji14] haha. Men håper på positivt svar. Vært herlig å endelig eie fremfor leieSpennende jatvi tvi
)
Greit å ha det i orden før man finner noe jaSatser på dethar bare søkt om finansieringsbevis. Slik at vi har garantien fra banken når vi finner noe
![]()
Jepp. Forenkler prosessen litt. Har ikke dukka opp noe helt enda som passer oss perfekt. Sett på en leilighet, men litt dyr [emoji14] så greit å ha den i boks mens vi leter videreGreit å ha det i orden før man finner noe ja![]()
Hvilken prisklasse er det dere tenker da?Jepp. Forenkler prosessen litt. Har ikke dukka opp noe helt enda som passer oss perfekt. Sett på en leilighet, men litt dyr [emoji14] så greit å ha den i boks mens vi leter videre![]()
Ja er det.Ja, det er alltid trist når man kommer dit![]()
Tusen takk❤Sender deg og dine en stor klem ❤
Jaja, Velkommen i gjengenJaa. Gjeldsslaver for resten av livet [emoji14] haha. Men håper på positivt svar. Vært herlig å endelig eie fremfor leie![]()
Hehe. Må skje en gangJaja, Velkommen i gjengen [emoji14]
Er noe annet å betale for noe til seg selv altså![]()
Sånn liker viGod morgen jenter.
Var heldig i dag, lille U sov helt til 07:45![]()
Er en stund til den 18Good
Vettuu...i går kveld hadde jeg rier og smerter i magen+ korsrygg. fortsatte når jeg la meg og håpte det skulle ta seg opp...men neida...gav seg og jeg sovnetbahhhhhh!!!
Så vi får nå se med den synskheten min![]()
Gratulerer med salgetYayyyy...bilen er solgt...!!![]()
Det forstår jegHehe. Må skje en gang
Hadde vært greit å bodd et sted der jeg kunne malt veggen når jeg ville, og slått spiker til bilder jeg jeg ville [emoji14]
Så kultGod dagDa har vi booka oss inn på hotell like ved Ullared neste uke.. Skal shoppe julegaver + litt til. Har dere julegaver i boks?
De selger kjente merkevarer ogHei på deg
Har du vært på Ullared før?
Føler jeg er litt skeptisk, greit at det er billig, men er det kvalitet også?
Jeg har kjøpt mange, og har kontroll på de fleste av resten.
Tror jeg kommer til å være lenket til dataen og nettbutikkene på black friday for å handle julegaver
Så braDe selger kjente merkevarer og
Har vært fornøyd med kvaliteten på det meste jeg har kjøpt![]()
Du får skrike høyt her hvis du føder i helgen, så blir jeg med deg på sykehusetVel. fleste av vennene våres har barn selv og kan ikke stikke fra. og de evt. uten barn er det flere der OJ. ikke vil være trygg nok på og da føder jeg heller mer enn gjerne alene.
Men går så bra så![]()
Å neiDa ser det ut som om svigerfar ligger på det siste :-/
Ja var ikke så gammel sånn sett heller :-/. Men full i kols så allikevel forventetÅ neiså trist
![]()