Skravletråd November

Satser på det ;) har bare søkt om finansieringsbevis. Slik at vi har garantien fra banken når vi finner noe :)
Greit å ha det i orden før man finner noe ja:)

Greit å ha det i orden før man finner noe ja:)
Jepp. Forenkler prosessen litt. Har ikke dukka opp noe helt enda som passer oss perfekt. Sett på en leilighet, men litt dyr [emoji14] så greit å ha den i boks mens vi leter videre :)

Jepp. Forenkler prosessen litt. Har ikke dukka opp noe helt enda som passer oss perfekt. Sett på en leilighet, men litt dyr [emoji14] så greit å ha den i boks mens vi leter videre :)
Hvilken prisklasse er det dere tenker da?

Jaa. Gjeldsslaver for resten av livet [emoji14] haha. Men håper på positivt svar. Vært herlig å endelig eie fremfor leie :D
Jaja, Velkommen i gjengen :p
Er noe annet å betale for noe til seg selv altså :)

Jaja, Velkommen i gjengen [emoji14]
Er noe annet å betale for noe til seg selv altså :)
Hehe. Må skje en gang ;)
Hadde vært greit å bodd et sted der jeg kunne malt veggen når jeg ville, og slått spiker til bilder jeg jeg ville [emoji14]

Hehe. Må skje en gang ;)
Hadde vært greit å bodd et sted der jeg kunne malt veggen når jeg ville, og slått spiker til bilder jeg jeg ville [emoji14]
Det forstår jeg :p vi leier ut i kjelleren og har heldigvis en flink leieboer sånn sett :p

Hei på deg :)
Har du vært på Ullared før?
Føler jeg er litt skeptisk, greit at det er billig, men er det kvalitet også?

Jeg har kjøpt mange, og har kontroll på de fleste av resten.
Tror jeg kommer til å være lenket til dataen og nettbutikkene på black friday for å handle julegaver
De selger kjente merkevarer og :)
Har vært fornøyd med kvaliteten på det meste jeg har kjøpt :)

Vel. fleste av vennene våres har barn selv og kan ikke stikke fra. og de evt. uten barn er det flere der OJ. ikke vil være trygg nok på og da føder jeg heller mer enn gjerne alene.

Men går så bra så:D
Du får skrike høyt her hvis du føder i helgen, så blir jeg med deg på sykehuset :)

Back
Topp