Kjerringaivinden
Glad i forumet
Må spørre her i ikm gruppen min også
Hva tror dere om denne?
Hva tror dere om denne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må spørre her i ikm gruppen min også![]()
Hva tror dere om denne?
![]()
![]()
Jeg tenker, gratulerer?![]()
Må spørre her i ikm gruppen min også![]()
Hva tror dere om denne?
![]()
![]()
Ja, jeg har også noen svake murringer, men vanskelig å si om det kommer av at det er noe på gang der nede. Vil ikke håpe for mye, for det er jo en kjent sak at man finner det man leter etter.. Jeg tror jeg må begynne å teste snart selv, klarer ikke holde meg så mye lengerJeg har hatt de vanlige murringene. Men de er borte nå, og jeg har ikke fått de ømme puppene som kommer til vanlig nåhadde noen kraftige hugg i magen for et par dager siden, vendtre side, varte kun noen sekunder, men vondt!
Må spørre her i ikm gruppen min også
Hva tror dere om denne?
![]()
![]()
Jaja, testegal! Så here it goesJeg liker å se andre sine tester, så jeg kan da ikke være verre selv, enn å legge ut mine
verste: 7dpo, midten: 7 dpo kveld (konsentrert urin), nederste: 8 dpo. Bilde er redigert, er ikke så gule til vanligMon tro om det vil dukke opp noe etterhvert
skimter noe, meeeen..
Vis vedlegget 145281
Er testen tatt i dag?Må spørre her i ikm gruppen min også
Hva tror dere om denne?
![]()
![]()
Jeg har ikm tirsdag 17 tenker jeg. Er vel 9 dpo i dag og fikk denne testen:
Tør nesten ikke tro det før jeg har passert ikmOoi! Gratulerer?![]()
Er testen tatt i dag?
Vi har samme IKM, så jeg bare tenker hvilken sjanse jeg har med tanken på at din test er fortsatt svak. Mange tester jo mye tidligere og har sterkere på 12 dpo. Så kanskje det er fortsatt håp for meg? Testet du i går? Kunne du se noe da?Ja, hvordan det? Tok i mårrest
Vi har samme IKM, så jeg bare tenker hvilken sjanse jeg har med tanken på at din test er fortsatt svak. Mange tester jo mye tidligere og har sterkere på 12 dpo. Så kanskje det er fortsatt håp for meg? Testet du i går? Kunne du se noe da?
Ja, jeg har også noen svake murringer, men vanskelig å si om det kommer av at det er noe på gang der nede. Vil ikke håpe for mye, for det er jo en kjent sak at man finner det man leter etter.. Jeg tror jeg må begynne å teste snart selv, klarer ikke holde meg så mye lenger![]()