IKM uke 47

Må spørre her i ikm gruppen min også :D

Hva tror dere om denne?

c97a94b0e598e6d845e22ffa1429e98e

f7954892e8c6b735966a04833d66ef98

Jeg har hatt de vanlige murringene. Men de er borte nå, og jeg har ikke fått de ømme puppene som kommer til vanlig nå :) hadde noen kraftige hugg i magen for et par dager siden, vendtre side, varte kun noen sekunder, men vondt!
Ja, jeg har også noen svake murringer, men vanskelig å si om det kommer av at det er noe på gang der nede. Vil ikke håpe for mye, for det er jo en kjent sak at man finner det man leter etter.. Jeg tror jeg må begynne å teste snart selv, klarer ikke holde meg så mye lenger :)

Jaja, testegal! Så here it goes :p Jeg liker å se andre sine tester, så jeg kan da ikke være verre selv, enn å legge ut mine :)
verste: 7dpo, midten: 7 dpo kveld (konsentrert urin), nederste: 8 dpo. Bilde er redigert, er ikke så gule til vanlig :p Mon tro om det vil dukke opp noe etterhvert :) skimter noe, meeeen..

Vis vedlegget 145281

Synes jeg ser noe på den i midten :D

Jeg har ikm tirsdag 17 tenker jeg. Er vel 9 dpo i dag og fikk denne testen:

Vedlegg

• 1447325685674.jpg
    1447325685674.jpg
    19,7 KB · Visninger: 107
Ooi! Gratulerer? :)
Tør nesten ikke tro det før jeg har passert ikm :p men tok en av Bt sine i går ettermiddag og der så jeg en svak strek. Den var lik på Bt sin i dag morres, så da måtte jeg prøve en CB også. Har aldri fått strek på noen av disse testene Før så er veldig spennende :)

Så morro med alle som har fått strek :D
7 dpo i dag, har murringer og det stikker litt. Gikk selvfølgelig på en smell i morges og tok en test, negativ så klart :p I mine tidligere svangerskap har jeg ikke fått svak strek før på ikm, så håpet er jo ikke ute.

8 dpo i dag og har en veldig lav livmortapp? Den er også litt rar konsistens på. Litt sånn silkemyk på en måte :p

Ja, hvordan det? Tok i mårrest
Vi har samme IKM, så jeg bare tenker hvilken sjanse jeg har med tanken på at din test er fortsatt svak. Mange tester jo mye tidligere og har sterkere på 12 dpo. Så kanskje det er fortsatt håp for meg? Testet du i går? Kunne du se noe da?

Vi har samme IKM, så jeg bare tenker hvilken sjanse jeg har med tanken på at din test er fortsatt svak. Mange tester jo mye tidligere og har sterkere på 12 dpo. Så kanskje det er fortsatt håp for meg? Testet du i går? Kunne du se noe da?

Aha, sånn ja :) Jeg temper ikke, så ikke helt sikker på når el faktisk skjedde, men er et sted rundt 9-10dpo.

Testet tirsdagskvelden (7dpo) og da såg jeg ingenting :P Tenker å teste på nytt i kveld..

Nå kan d ENDELIG se ut som el er på vei her, må bare få den bekreftet så flytter jeg videre til neste ikm uke. Dere har jo begynte å få positive tester allerede;) Håper jeg kan følge etter mtp akkurat d:D Lykke til alle sammen!!

Ja, jeg har også noen svake murringer, men vanskelig å si om det kommer av at det er noe på gang der nede. Vil ikke håpe for mye, for det er jo en kjent sak at man finner det man leter etter.. Jeg tror jeg må begynne å teste snart selv, klarer ikke holde meg så mye lenger :)

Hehe så sant! Jeg glemte å nevne kvalm som symptom :P ta en test!! :D d er så gøy!

Hva tror dere? Ebay-testen stoler jeg ikke på, har fått så sterk strek før UTEN å være gravid. Men BT sin er det jo også strek på?!?!
ImageUploadedByBV Forum1447339693.899384.jpg

Back
Topp