Ble fort litt roligere. Har vært ganske høyt tempo de siste månedene. Greit med litt pause ogsåDet har vært rolig for de fleste...
Folk lader opp til desember tror jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble fort litt roligere. Har vært ganske høyt tempo de siste månedene. Greit med litt pause ogsåDet har vært rolig for de fleste...
Folk lader opp til desember tror jeg
Det var trist å høreDa ser det ut som om svigerfar ligger på det siste :-/
Da ser det ut som om svigerfar ligger på det siste :-/
Så trist å høreDa ser det ut som om svigerfar ligger på det siste :-/
Han har vært på sykehus i ca 2.5 måned før han kom til lindrende enhet på sykehjemmet før ett par uker siden. Har visst det gikk denne veien men trist allikevelDet var trist å høre
Har han vært på sykehus den siste tida nå?
❤❤
Sender deg og dine en stor klem
Ikke så halvgærligNærmer meg 300 innlegg denne måneden. En rolig start med andre ord[emoji14]
Ja, det er alltid trist når man kommer ditHan har vært på sykehus i ca 2.5 måned før han kom til lindrende enhet på sykehjemmet før ett par uker siden. Har visst det gikk denne veien men trist allikevel
Sender deg og dine en stor klem ❤Da ser det ut som om svigerfar ligger på det siste :-/
Begynner å komme seg litt nåIkke så halvgærligMerker det er rolig for mange denne måneden
![]()
Håper på litt mer livBegynner å komme seg litt nå [emoji14]
Masse lykke tilWææh. Har sendt avgårde lånesøknad til banken idag :O spennendeee![]()
TakkMasse lykke til
Blir spennende hva de svarer daWææh. Har sendt avgårde lånesøknad til banken idag :O spennendeee![]()
De var positive når jeg snakka med de. Må bare skaffe til veie ny ansettelseskontrakt til mannen. Han går tross alt opp 100 000 i året om vi flytter og bytter jobb. i tillegg er det billigere å bo derBlir spennende hva de svarer da![]()
Skjønner den. Satser på at det går i orden for dereDe var positive når jeg snakka med de. Må bare skaffe til veie ny ansettelseskontrakt til mannen. Han går tross alt opp 100 000 i året om vi flytter og bytter jobb. i tillegg er det billigere å bo derså med de fremtidige inntektene vet jeg vi kvalifiserer til lån. Har kausjonist. Men spørs bare hvor vrien de er nå [emoji14]
Hehe, ja, ser for meg at du skal amme i denHehe. neida...never know...men den ene for eks. er åletrang...vet du herve leger kjoler? Ikke mye å puste i der...forøvrig også uaktuell med hensyn til amming![]()
Første julen til OJ. hadde jeg vel rød bluse tror jeg og skjørt.
Satser på detSkjønner den. Satser på at det går i orden for dere![]()