• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd November

Det var trist å høre :(
Har han vært på sykehus den siste tida nå?
Han har vært på sykehus i ca 2.5 måned før han kom til lindrende enhet på sykehjemmet før ett par uker siden. Har visst det gikk denne veien men trist allikevel

Han har vært på sykehus i ca 2.5 måned før han kom til lindrende enhet på sykehjemmet før ett par uker siden. Har visst det gikk denne veien men trist allikevel
Ja, det er alltid trist når man kommer dit :(

Wææh. Har sendt avgårde lånesøknad til banken idag :O spennendeee :)

Blir spennende hva de svarer da:)
De var positive når jeg snakka med de. Må bare skaffe til veie ny ansettelseskontrakt til mannen. Han går tross alt opp 100 000 i året om vi flytter og bytter jobb. i tillegg er det billigere å bo der :) så med de fremtidige inntektene vet jeg vi kvalifiserer til lån. Har kausjonist. Men spørs bare hvor vrien de er nå [emoji14]

De var positive når jeg snakka med de. Må bare skaffe til veie ny ansettelseskontrakt til mannen. Han går tross alt opp 100 000 i året om vi flytter og bytter jobb. i tillegg er det billigere å bo der :) så med de fremtidige inntektene vet jeg vi kvalifiserer til lån. Har kausjonist. Men spørs bare hvor vrien de er nå [emoji14]
Skjønner den. Satser på at det går i orden for dere:)

Hehe. neida...never know...men den ene for eks. er åletrang...vet du herve leger kjoler? Ikke mye å puste i der...forøvrig også uaktuell med hensyn til amming:P

Første julen til OJ. hadde jeg vel rød bluse tror jeg og skjørt.
Hehe, ja, ser for meg at du skal amme i den :p
Husker ikke hva jeg hadde med tuppa... ergerlig.

Back
Topp