Blir spennende å se jaJoda. frem til midnatt..hehe...noen timer det..heia heia
![]()
Hva tror mannen da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende å se jaJoda. frem til midnatt..hehe...noen timer det..heia heia
![]()
Mandag passer greit egentligJeg har tro på mandag![]()
nei det er det ikke..vi får hvile etterpå om muligBlæææh ikke bare bare med slike tidlige morgener:-/
Han tror 1 uke før...Blir spennende å se ja
Hva tror mannen da?
Skjønner denMandag passer greit egentlig![]()
Helga i grunn dårlig...
Ja tror jeg må detnei det er det ikke..vi får hvile etterpå om mulig![]()
Altså en liten stund til daHan tror 1 uke før...
Er den datoen jeg har på følelsen av19 hmm...ka dag er det da1 uke til det...ja..jo....
Pga barnepass er bortreistSkjønner den
Veldig spent på om det blir helg eller ukedag her også.
Håper på detJa tror jeg må det. Håper mini sovner snart
![]()
Ja. for han tror han er veldig morsom med at jeg er en luremus..og det er liksom hun også for hun må jo være lik meg....også kom jo OJ. 5 dager før. så da mener han 2 dager før det igjen er sannsynligAltså en liten stund til da![]()
Gratulerer.Yayyyy...bilen er solgt...!!![]()
Er den datoen jeg har på følelsen av
Takk takk...utrolig hvordan biler synker i verdi. ned 100000 på et år. men kjøper får jo også et godt kjøp da.Gratulerer.
Fått ny?
Sånn sett ja..Takk takk...utrolig hvordan biler synker i verdi. ned 100000 på et år. men kjøper får jo også et godt kjøp da.
vi skal jo klare oss med en. jeg skal bli den sprekingen![]()
Var ikke forrige fødsel gjort unna på 5,5 timer?Ja. kanskje det
min dato begynner renne ut iallefall![]()
Yes så nå solgte vi mazda 6 stasjonsvogn 2014 modell. Den var alt nedbetalt en del, så vi sitter igjen med et fint lite overskudd der som går til oppussing av bad og reisebudsjettetSånn sett ja..
Vi har akkurat funnet ut at vi ikke klarer oss med bare en bil og skal hente bil nummer 2 på fredag
Jo, nøyaktig 5t og 38minVar ikke forrige fødsel gjort unna på 5,5 timer?
Da har du jo fremdeles goood tid på å nå i dag![]()
Vi har fra før en Peugeot 5008 2010 modell, og får nå i tillegg en Suzuki swift 4*4 2012 modellYes så nå solgte vi mazda 6 stasjonsvogn 2014 modell. Den var alt nedbetalt en del, så vi sitter igjen med et fint lite overskudd der som går til oppussing av bad og reisebudsjettet
Så beholder vi den nye e-golfen
Og da har dere hvilke biler?![]()