Ja, det hadde vært det besteDet er aldri dumt
Nærmer seg desember så du må jo være i tipptopp form![]()
Føler meg litt bedre i dag da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det hadde vært det besteDet er aldri dumt
Nærmer seg desember så du må jo være i tipptopp form![]()
Ikke dumt det hellerJa takk begge deler ble det her![]()
GoodVakten er helt grei den
Nå er jeg spent på om det har skjedd noe i natt?![]()

Her starten den da ca. 15 min før....'*gjeeeeesp*God morgen alle sammen. Idag synes mini morgenen skulle starte 05.45. Ikke enig men nå vil han forhåpentligvis snart sove litt igjen så kan jeg også slappe litt av
![]()
God morgenGod morgen på dere.
Verker i kroppen...å levere i barnehagen var ikke bare bare![]()
Æsj, håpet du hadde vært på sykehuset nå, jegGod morgen på dere.
Verker i kroppen...å levere i barnehagen var ikke bare bare![]()
Beklager, hatt litt lite tid den siste tiden, men muligens jeg klarer å skru opp tempoet i dagGod morgen damer
Denne uken har dere skrevet i snitt 6000 innlegg daglig
Hva med å gire opp tempoet litt? Klarer dere 8000 i dag, torsdag??
Hehe jeg hadde veldig troa i går kveld, men jaaa...har frem til kl. 24.00 enda da. hahahGod morgen
Så kjedelig da:/
Men kanskje den store dagen i dag?![]()
Jada, det et koselig å se, de sang og han var en av fire elever som leste noe tekst i mikrofon mellom innslagene. Flinke gutten min. Fikk mye skryt av det på vei ut, han er jo bare andreklassing, de andre tre var store.Hørtes veldig koselig ut
Og kake til kvelds er aldri feil![]()
Ja...vi kan begynne å spekulere i om mine synske evner kanskje ikke er så synske likevelÆsj, håpet du hadde vært på sykehuset nå, jeg

Høyst usikker på hva jeg har å bidra med der, gitt.God morgen damer![]()
Denne uken har dere skrevet i snitt 6000 innlegg daglig![]()
Hva med å gire opp tempoet litt? Klarer dere 8000 i dag, torsdag??
Ja, er fortsatt god tid endaHehe jeg hadde veldig troa i går kveld, men jaaa...har frem til kl. 24.00 enda da. hahah
Så da kommer hun 19. isteder daJa...vi kan begynne å spekulere i om mine synske evner kanskje ikke er så synske likevel![]()
Blæææh ikke bare bare med slike tidlige morgener:-/Her starten den da ca. 15 min før....'*gjeeeeesp*
Jeg har tro på mandagJa...vi kan begynne å spekulere i om mine synske evner kanskje ikke er så synske likevel![]()
Joda. frem til midnatt..hehe...noen timer det..Ja, er fortsatt god tid enda
Får håpe det tar seg opp igjen snart![]()
19 hmm...ka dag er det daSå da kommer hun 19. isteder da![]()