Noen erfaring med bio oil?

Stinemor og nurket

Glad i forumet
hei! Er det noen som bar prøvd bio oil under graviditeten eller noe annet som sies å redusere strekkmerker? Virker det det aller minste? Har lyst til å gjøre et forsøk, men mistenker at det lover mer enn det kan holde som så mye annet....

Strekkmerker kommer åkke som, om man er disponert for å få det.
Jeg fikk ikke et eneste en gjennom svangerskapet, men magen sprakk under fødsel! Jeg hadde smørt som gal, til ingen nytte.
De neste svangerskapene har jeg ikke fått flere, ikke dette svangerskapet heller.

Jeg regner ikke med å få null... Jeg er nok disponert for det... Fikk masse på lårene under puberteten... Regner ikke med å slippe helt unna under graviditeten akkurat, men om ikke annet har vel huden godt av litt fuktighet...:)

Jeg regner ikke med å få null... Jeg er nok disponert for det... Fikk masse på lårene under puberteten... Regner ikke med å slippe helt unna under graviditeten akkurat, men om ikke annet har vel huden godt av litt fuktighet...:)

Huden har aldri vondt av fuktighet. Og det å smøre magen kan være en avslappende stund for deg og magen...eller om mannen din smører for deg.
:)

Jeg liker den kjempegodt :happy: har smurt meg på magen hver dag nå helt siden uke 12, ( er i uke 28 nå).
Og jeg har fortsatt ikke fått noe, vet ikke om det er den som gjør det til fordi det trur jeg neppe :) i og med at strekkmerkene kommer innentilfra så trur vel ikke det er noen kremer/oljer som kan forhindre dette.
Men som sakt så vill jeg bare smøre inn magen med noe, og da er bil-oil'n min favoritt :smiley-bounce012

Jeg liker den kjempegodt :happy: har smurt meg på magen hver dag nå helt siden uke 12, ( er i uke 28 nå).
Og jeg har fortsatt ikke fått noe, vet ikke om det er den som gjør det til fordi det trur jeg neppe :) i og med at strekkmerkene kommer innentilfra så trur vel ikke det er noen kremer/oljer som kan forhindre dette.
Men som sakt så vill jeg bare smøre inn magen med noe, og da er bil-oil'n min favoritt :smiley-bounce012
Jeg har også tenkt å prøve. Er i uke 14 nå, så tenkte å se om jeg finner i dag.... Varer en flaske lenge? Husker du ca hva den koster? Tusen takk :-)

Fikk haugevis under puberteten, og litt på puppene under forrige svangerskap, men ingenting på magen ;) så det er håp!

Men deilig å smøre da! Det klør jo veldig når huden blir strekt!

Jeg har også tenkt å prøve. Er i uke 14 nå, så tenkte å se om jeg finner i dag.... Varer en flaske lenge? Husker du ca hva den koster? Tusen takk :)

Ja, har hadd min flaske nå helt siden jeg kjøpte den i uke 12 :) Måtte faktisk ut på vita i dag da å kjøpe en ny en, 119 kr betalte jeg for en flaske på 60 ml ;)

Jeg fikk også masse på lårene i puberteten. Er gravid med nr 3 i uke 30+0 og enda ikke ett strekkmerke på magen. Ikke smurt med noe som helst. Var verre med puppene når melka kom.

Jeg brukte den og fikk strekkmerker.

Kjøpte en flaske i går.... Den er ihvertfall veldig behagelig å smøre med, og lukter godt... :-)

Back
Topp