Skravletråd November

Åssen er formen?♡
Har ikke kastet opp! Hurra! Men, har gulpet en del og lagt på sofaen I hele dag. Plages med å få I meg noe. Men nå skal gubbis lage havregrøt, det fikk jeg faktisk lyst på :)

Ja ikke sant:) Der vi var sist fikk han ikke overnatte. Husker jeg syns det var skikkelig ille når han måtte dra :(
Det husker jeg også med førstemann:(
Men med andre og tredje synes jeg det var greit han dro...ville at han skulle ta seg av de andre barna hjemme:)

Uff, håper ikke det skjer :p holdt på å svime av her for noen timer siden. Tenkte med en gang på spiralen :p men gikk heldigvis bra. Var ikke alene hjemme så det var greit. Ble bare skikkelig svimmel mens jeg dusja og stikking i magen. Men kunne vel bare være tilfeldig :)
Huff da...er vel vanlig med litt plager den første tiden etter å ha satt inn spiral:) håper du slipper det noe mer!

Det husker jeg også med førstemann:(
Men med andre og tredje synes jeg det var greit han dro...ville at han skulle ta seg av de andre barna hjemme:)
Ja, blir jo sikkert noe annet da når man har barn hjemme og! Og så er man kanskje generelt mindre usikker etter å ha fått nr to og? Husker liksom følelsen av å være litt overlatt til meg selv når pappaen måtte dra, og det var ikke så greit. Men blir jo ikke det samme denne gangen:)

Back
Topp