Antrekk til voksende mage...

Lollos

Glad i forumet
Noen som har begynt å tenke på juleantrekk?regner med magen vokser litt mer til jul og begynte plutselig å tenke på hva man skal ha på.julebord sesong står også snart for tur.noen som allerede har funnet noe fint eller har tips?

Noen som har begynt å tenke på juleantrekk?regner med magen vokser litt mer til jul og begynte plutselig å tenke på hva man skal ha på.julebord sesong står også snart for tur.noen som allerede har funnet noe fint eller har tips?
Jeg skal ha en kjole med belte/ bånd rett under bysten, resten av kjolen er ganske vid, så det vil legge seg fint over magen... :-)

Noe behagelig tenker jeg. Skal lage julemiddag for 8 personer. Både ribbe og pinnekjøtt :D

Jeg kjøpte noen fine på ebay sist jeg var gravid. Har den blå. Har ikke link på den selgeren men var fra England. Bestilte samme fra Kina og de var knøttsmå bestilte xl men er nok s/m

Vedlegg

• 1447228938389.jpg
    1447228938389.jpg
    52,8 KB · Visninger: 79
Jeg kjøpte noen fine på ebay sist jeg var gravid. Har den blå. Har ikke link på den selgeren men var fra England. Bestilte samme fra Kina og de var knøttsmå bestilte xl men er nok s/m
Jeg så på disse, synes de så fine og behagelige ut.... Ting fra Kina er nesten alltid knøttsmått....

Falt litt for denne også... Er nok ikke så lang som på bildet, men kan enkelt legges opp litt... :-)

http://www.ebay.com/itm/Lace-Chiffo...hash=item33a548db7a:m:mNnWVLLXMG5e72oFwnuhFIA

Den var fin!

Ja de er veldig god. Fant selgeren jeg kjøpte fra futuro-mama Tror jeg må kjøpe flere. De var veldig populær på min forrige Termin gruppe
Hvilken str bestilte du da? Jeg bruker vanligvis medium... :)

De der kan enkelt blinges opp litt også :-) også er de jo ikke dyre... Jeg har Swarowski krystaller jeg limer på med en slags "loddebolt". Sitter kjempegodt i vask :-)

Ja den type snitt synes jeg er mest flatterende... Stramt rett under bysten, og masse stoff til å legge seg over magen... :-)

Jeg har en kjole som er svart og med strech så jeg slipper å kjøpe en ny kjole til jul, enste er at kjolen ikke lenger går ned til bakken, og er litt usikker på hvilken sko jeg kan bruke nå;/ Ellers har jeg kort kjole som jeg fikk tak i med belte, som passer ;)

Samme selgeren har også den kjolen med korte ermer.. :)
Tror jeg skal prøve en sånn også. Jeg liker egentlig ikke bukser noe særlig... Trives mye bedre i kjoler/tunikaer.... Også til hverdags.... :-)

Back
Topp