Tusen takk:-Dgratulerer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk:-Dgratulerer![]()
Så spennende da. GratulererBurde vel egentlig vente en stund men klarer ikke helt å holde meg. Ser ut som mini for en lillebror eller søster neste år:-D
Tusen takkSå spennende da. Gratulerer![]()
Det blir detOi, det blir litt av en gjeng å kose seg med![]()
Takk ♡Tja si deten nettbutikk...skal se om jeg finner det etterpå når jeg logger på pc
![]()
Oj oj ojBurde vel egentlig vente en stund men klarer ikke helt å holde meg. Ser ut som mini for en lillebror eller søster neste år:-D
Kan være det i et par uker etterpåHvor lenge skal det være vondt da?![]()
Gratulerer så myeBurde vel egentlig vente en stund men klarer ikke helt å holde meg. Ser ut som mini for en lillebror eller søster neste år:-D
Tusen takk:-DOj oj ojGratulerer
![]()
Tusen takkGratulerer så mye![]()
Gratulerer!Burde vel egentlig vente en stund men klarer ikke helt å holde meg. Ser ut som mini for en lillebror eller søster neste år:-D
Tusen takk :-DGratulerer!![]()
Hva spiste dere idag?Åpenbart ikke mye, og nå er det mat, fikk jeg beskjed om, så jeg får gå opp i stua og spise
Hørtes deilig utJeg fikk meg 20 min på øyet, det gjorde underverker for en sliten kropp altså.
ÆsjJa kanskje det. Han er ihvertfall en utfordring å ha med å gjøre for tiden og det og sove er bare tull.. nå sitter jeg med begynnende migrene og en liten som hyler fordi han egentlig er trøtt men sove skal han ikke
Han burde men han sprang på trening og er nok ikke hjemme før tidligst i 11 tiden tenker jegÆsjkan ikke mannen avlaste deg litt??
Det er det som er så fantastiskPlutselig er den her og da er alt glemt
Hva spiste dere idag?God og mett no.
Nå skal bare ungene i seng så er det fri![]()