Sultfølelse

aska83

Forelsket i forumet
De siste dagene har jeg hatt enorm sult følelse. Føler jeg er sulten og svimmel konstant. Andre som har det slik ? Er 6+4 i dag

Jeg også! Nudler hjelper faktisk litt på meg :-)

Ja! Jeg har vært sånn i en uke nå, er 8+1. Synes ikke jeg gjør annet enn å småspise!

Jaaaaaa! 7+3 og er så sulten!

Jaaaa, når sulten melder seg så er det som at jeg er hul innvendig... 5 min etter at jeg våkner om morgenen overmanner sulten meg, men når jeg begynner å spise greier jeg nesten ikke få ned en bit.
Spiser lette små måltid gjennom dagen, da hjelper det litt :)
Er 8+6 i dag.

Ja, 6+6 og har vært sånn denne uka! Kjempesulten, men småkvalm etter jeg har spist.

Åh ja var SÅ sulten i starten! Dessverre gikk det over til det motsatte - Kvalme, oppkast og null matlyst da jeg var 6+5 :( Nå er mat bare stress

Går med konstant sultfølelse, men er ikke en dritt av mat som smaker godt om dagen heller! Eier ikke matglede om dagen

Haha. Jeg logget på forumet nå for å lage en tråd om samme tema!

Jeg har de siste dagene vært konstant sulten, men ingenting frister.. Føler meg helt hul innvendig og føler ikke jeg gjør annet enn å småspise. Så utrolig slitsomt.. Ingenting hjelper... 10+2 i dag..

Samme her. Spiser mye mer enn før. Konstant sulten og kvalm innimellom.. Ikke rart buksene blir trang,så mye mat jeg spiser:/

Er sulten, men som regel lite som frister. Og det som frister er usunt, så det er litt uheldig. Grovt brød vil ikke ned, så det går i hvitt brød. Det spiser jeg jo aldri ellers. Grønnsaker vil heller ikke ned, så bekymrer meg jo litt for næringen til barnet...

Jeg har bare lyst på tyrkisk peber og lollipop is. Eller må jeg tvinge i meg mat, utrolig slitsomt.

Er kronisk sulten. Fortalte det til legen min i dag, han sa det var fordi man var sur i magen. Skulle bare drikke vann, det var det som hjalp. Så vidt jeg klarte å holde meg fra å le meg halvt i hjel. Vann hjelper ikke noen verdens ting.

Så sa han:
"Under en graviditet skal man ikke ligge på sofaen og bare spise sjokoladepraliner." No shit?!

Eller:
"Min datter la bare på seg 5 kg. under svangerskapet, og det var bra. Babyen hadde det bra. Du bør ikke legge på deg mer enn 10 kg."

Back
Topp